Teraźniejsza Prawda nr 494 – 2005 – str. 44

Pod jakim warunkiem i bez jakiej swobody? Dlaczego bez tej swobody? Co oni zgodzili się uczynić dla niego w tej ograniczonej sferze służby? Jak to jest zobrazowane? Jakie równoległe czyny to ilustrują? Dlaczego WUK to czynili? Jak brat Russell zapatrywał się na tę propozycję? Jak to jest zobrazowane? Czego pożałowali mu oni nawet w tej ograniczonej służbie? Komu to dali? Jak to jest zobrazowane? Jak reagowali ci ewangeliści? Jaka inną władzę miał antytypiczny Saul? Jak to jest pokazane w typie? Jaką postawę względem brata Russella przejawiała propozycja tej władzy? Jak to jest zobrazowane? Dlaczego była ona dla niego bardziej odpowiednia? Co takie kongregacje dawały do zrozumienia antytypicznemu Saulowi? Jak to jest zobrazowane? Jaka była jego odpowiedź? Dlaczego? Jak to jest zobrazowane? Co wtedy zaproponowali WUK? Jak to jest zobrazowane? Co pasterze i wodzowie stad wtedy uczynili? Jak to jest zobrazowane? Do uczynienia czego skłoniła brata Russella pokora? Jak to jest zobrazowane?

       (5) Co uczynili ci wysłannicy? Jak to jest zobrazowane? Jakie poselstwo zostało im wówczas włożone w usta? Jak to jest zobrazowane? Czego WUK byli pewni? Dlaczego? Jak to jest zobrazowane? Co wtedy uczynili wysłannicy? Jak to jest zobrazowane? Jaka była odpowiedź brata Russella? Jak to jest zobrazowane? Co wtedy uczynił on i współpracujący z nim wojownicy Prawdy? Jak to jest zobrazowane? Co stanowili pan Paton i jego współwojownicy jako dwustu Filistynów? Co brat Russell i inni z nimi zrobił? Jak to jest zobrazowane? Jak dowiódł on swego sukcesu? Jak to jest zobrazowane? Czego brat Russell następnie się domagał? Jak to jest zobrazowane? Jak zareagowali WUK? Jak to jest zobrazowane? Jak jego zwycięstwo wpłynęło na WUK? Jak to jest zobrazowane? Jakie jeszcze inne wrażenie odnieśli? Jak to jest zobrazowane? Jak te fakty wpłynęły na nich, a jak nie wpłynęły? Jak to jest zobrazowane? Kiedy w czasie Żniwa miały miejsce te wydarzenia? W czym jest to pokazane za pomocą innego obrazu? O jakim ruchu przesiewania mówi typ w. 30? Za pomocą jakiego stwierdzenia? W jakich kampaniach brat Russell zwyciężył antytypicznych Filistynów? W porównaniu z kim? Jak to jest zobrazowane? Jakie były rezultaty tych sukcesów dla brata Russella?

       (6) Do czego prowadzi nas obecne badanie? Jaki skutek powinny były wywrzeć sukcesy brata Russella na WUK? Jaki skutek miały? Do wydania jakiego polecenia one ich skłoniły? Jak to jest zobrazowane? W jaki sposób to polecenie wpłynęło na członków antytypicznego Jonatana? Dlaczego? Jak to jest zobrazowane? Co oni uczynili? Jak to jest zobrazowane? Jaką radę wtedy dali? Jak to jest zobrazowane? Uczynienie czego zaproponowali? Jak to jest zobrazowane? Co jeszcze zaproponowali? Jak to jest zobrazowane? Jaką obietnicę złożyli? Jak to jest zobrazowane? Co uczynili wtedy przed WUK? Jak to jest zobrazowane? W jakiej sprawie okazali stanowczą dezaprobatę? Jakie powody swojej dezaprobaty podawali? Jak to jest zobrazowane? Co szczególnie podkreślali? Jak to jest zobrazowane? Jak opisywali wielki czyn brata Russella? Jak to jest zobrazowane? Czego dowodem było według nich zwycięstwo brata Russella? Jak to jest zobrazowane? Co oni mówili o świadectwie i postawie WUK w tej sprawie? Do jakich wniosków dochodzili na tej podstawie? Jak to jest zobrazowane? Co wynikło z obrony Dawida przez antytypicznego Jonatana? Jak to jest zobrazowane?

       (7) Co uczynił wtedy antytypiczny Jonatan? Jak to jest zobrazowane? Co jeszcze zrobił? Jak to jest zobrazowane? Jaki był rezultat? Jak jest to zobrazowane? Co uczynili przeciwnicy okupu pod koniec roku 1883? Jak to jest zobrazowane? Co wówczas uczynił brat Russell? Jak to jest zobrazowane? Jaki był rezultat? Jak to jest zobrazowane? Co jest częścią tej porażki? W czym znajduje swój antytyp bitwa z 1Sam. 18:27? Jaki wpływ miała klęska na przeciwników okupu? Jak to jest zobrazowane? Co niepokoiło antytypicznego Saula, gdy działał on na swym urzędzie? Jak to jest zobrazowane? Co miał on gotowe do wydania? Jak to jest zobrazowane? Jak brat Russell starał się go uspokoić? Jak to jest zobrazowane? Kto między innymi wziął udział w antytypicznym rzucaniu włócznią z w. 10? Jak to jest zobrazowane? Jaka jest różnica w czasie ukazania się drukiem przedmów do wykładów dra Cooka z 8 stycznia i 15 stycznia 1883 roku? W czym ukazała się druga przedmowa? Jakie były tytuły tych dwóch przedmów? Czym okazała się być druga z nich? Jaka była postawa umysłu dra Cooka w roku 1884 względem nauki brata Russella o restytucji? W kogo przede wszystkim była wymierzona antytypiczna włócznia? Pomimo czego? Jak są zobrazowane te rzeczy? W jaki sposób brat Russell przyjął ten atak? Jak to jest pokazane w typie? Jaki to miało skutek, gdy chodzi o brata Russella? Jak to jest zobrazowane? Co jego nauki pozwoliły mu uczynić? Jak to jest zobrazowane?

       (8) Gdzie znajdujemy przykład antytypu wersetów 11-17? Od kogo ataki dra Cooka na dra Dornera ściągnęły ogień? Od kogo jeszcze? Dlaczego od nich wszystkich? Do których z nich odnosi się typ? Co dr Cook zdołał zrobić do tego czasu? Jak to jest zobrazowane? W jakim celu? Jak to jest pokazane w typie? Co przyniosło wykonywanie przez brata Russella swego urzędu? Jak to jest zobrazowane? Z jakim skutkiem? Jak to jest zobrazowane? Jak i przez kogo był on broniony? Jak to jest zobrazowane? Co zostało szczególnie podkreślone? Jak to jest zobrazowane? Z jakim skutkiem? Jak to jest zobrazowane? Czego domagali się współpracownicy dra Cooka? Jak to jest zobrazowane? Jak im to udaremniono? Jak to jest zobrazowane? Co zrobił wtedy dr Cook? Jak to jest zobrazowane? Jakie jeszcze dał im polecenie? Jak to jest zobrazowane? W jakim celu? Jak to jest zobrazowane? Czego nie mogli

poprzednia stronanastępna strona