Teraźniejsza Prawda nr 490 – 2004 – str. 50
(35) Kogo przedstawia 4Mojż. 1:49-54; 3:6-9? Kogo są oni typem? W jakim umiejscowieniu? Jako różnym od czego? Z jakiej klasy oni będą? Jeśli co uczynią? Jak są oni tutaj zobrazowani?
(36) Jaki ustęp Pisma Świętego będziemy teraz badać? Kogo typem jest Elimelech? Noemi? Mahalon i Chelijon? Ruta i Orfa? Czego typem jest śmierć Mahalona i Chelijona w Moabie? Pozostanie Orfy w Moabie? Co uczyniło wiele jednostek prowadzonych przez wodzów? W związku z tym, z jakiej klasy oni są? Co uczynili ci, których typem była Ruta?
(37) Co opisują 1Król. 10:1-13, 2Kron. 9:1-12? Kto jest przedstawiony przez królową z Saby? Gdzie są podane szczegóły? Jako co robiących się ich przedstawia? Kogo przedstawia jej poczet czyli orszak? Kogo będzie można znaleźć wśród tych, którzy stanowią jej orszak?
(38) o czym mówią zacytowane wersety Pisma Świętego? Co robili Netynejczycy? Jakie jest stanowisko wszystkich antytypicznych Netynejczyków po powrocie z niewoli? W Epifanii po 1954 r., z jakich trzech klas się oni składają? Którzy są z quasi-wybranych?
(39) Co Poświeceni Obozowcy Epifanii uczynili bardziej niż inni Obozowcy? Jak jest to dowiedzione? Zwłaszcza którzy z nich? Komu pomagają? W jakiej służbie? Z jakiej klasy będą lojalne jednostki? Kto posiada najbardziej błogosławiony i pełen zrozumienia związek w niej? Gdzie są podane szczegóły?
(40) Co jest ogólnym przedmiotem Ps. 72? Jak Jeruzalem odnosi się do niego? Ile gór i wzgórz posiada? Co przedstawiają poszczególne góry Jeruzalem? Jego pagórki?
(41) Od kogo są tutaj wyraźnie odróżnione wyższe ziemskie klasy? Jak br. Johnson analizuje,, odcinki doliny” Jeruzalem? Co on stwierdza? Co zdaje się być myślą Ps. 72:3? Co pokazuje w. 7?
(42) Jaki werset zostanie następnie rozważony? Kogo przedstawiają panny w Biblii? Jak jest to dowiedzione? Ile klas nadal dokonuje swojego biegu w tym życiu w okresie po 1954 r.? Kim one są? Jak wydają się być przedstawione? Co można powiedzieć o Wielkiej Kompanii w tym kontekście? Jak jest przedstawiona w swoich 60 podziałach? Młodocianych Godnych? Jak są przedstawieni w swoich 80 podziałach? Poświęconych Obozowcach Epifanii? Jak są przedstawieni? Chociaż nie są w jakim związku? Jak inaczej jest zobrazowane ich stanowisko? W porównaniu do jakiego stanowiska jest ono niższe? Jak jest to zobrazowane? Co odnośnie ich pokazuje fraza „bez liczby”? Gdzie są podane szczegóły?
(43) Jakie dwa zastosowania może mieć „pustynia” i „miejsce leśne” w Izaj. 35? Co wyobrażają „wody” i „potoki”? Miejsce suche? Jak będzie radować się symboliczna pustynia? Do czego odnosi się tutaj chwała Libanu? Kto jest przedstawiony przez górę Karmel? Saron? Co zostanie z nimi uczynione? Wyjaśnij hebrajskie pararelizmy w 2 wersecie?
(44) Jak 1Tym. 2:4 i Jer. 31:34 rzucają światło na udzielenie symbolicznej pustyni symbolicznej wody? Przez kogo w pierwszym rzędzie będzie objawiona szczególnie chwała królestwa Bożego i jego sprawiedliwości? W drugim rzędzie? Czego dowodzą zacytowane ustępy? Co pokazuje porównanie wzniesień góry Karmel i równiny Saronu? Jak jest to dowiedzione?
(45) Jakie dwie klasy, między innymi, są symbolizowane oddzielnie w Izaj. 41:19? Ile klas zostaje zbawionych z rodzaju ludzkiego? Jak jest to przedstawione? Co dowodzi, iż Izaj. 41:19 i jego kontekst ma Tysiącletnie zastosowanie? Co kolejno reprezentują cedry, wyborne cedry (akacja) i mirt z Izaj. 41:19? W jakiej skali? Drzewo oliwne, jedlina, wiąz i bukszpan? W jakiej skali? Co będą robić te klasy, kiedy zostaną postawione na swoich tysiącletnich stanowiskach? Gdzie są podane szczegóły?
(46) Co wyszczególnia Neh. 8:15? Co one reprezentują? W czym? Wymień je. Gdzie są podane szczegóły? Jakie są różnice pomiędzy układem tutaj a w Izaj. 41:19?
(47) Co następnie przebadamy? Gdzie jest szczegółowo wyjaśnione? o czym wydaje się tutaj być mowa? Wymień je? Jak przedstawione w typie w każdym przypadku? Którzy będą z quasi-wybranych? Jaki rodzaj pasterza jest wymieniony w wersetach 15-17? Do kogo wydaje się to mieć zastosowanie? Jakie złe postępowanie obrał on? Z jakim skutkiem? Jakich czterech rzeczy nie uczynił? Jak jest to potwierdzone?
(48) Co będziemy rozważać obecnie?
(49) Co jest przedstawione w 2Mojż. 15:1-21? Kiedy ta pieśń się zaczęła? Co tu przedstawia Mojżesz? Co przedstawiają synowie Izraelscy? Ile duchowych klas bierze udział w tej chóralnej pieśni?
(50) Ile ludzkich klas bierze udział w tej chóralnej pieśni? Co przedstawia tu Maria? Inne niewiasty? Określ quasi-wybranych i klasę niewybranych. Jaki jest ich związek w tej chóralnej pieśni? Gdzie są podane szczegóły? Co przedstawia Aaron na Tysiąclecie i Mały Okres? Jako kto? Co przedstawia to, iż o Marii było powiedziane, że jest siostrą Aarona?
(51) Co br. Johnson pokazuje w E4, str. 450,451? Jak jest to dowiedzione? Dlaczego Starożytni Godni jako osoba są wyłączeni z tego obrazu? Dlaczego Młodociani Godni są przedstawieni przez połowę pokolenia Manasesa, którego dziedzictwo było na wschód od Jordanu? Niemniej jednak, czego nie powinniśmy wywnioskować o drugiej połowie pokolenia Manasesa? Co przedstawia ta druga połowa pokolenia Manasesa wraz z dziewięcioma pokoleniami, które otrzymały dziedzictwo po zachodniej stronie Jordanu? Jak liczba dziesięć potwierdza ten wniosek?
(52) Co w późniejszym okresie br. Johnson pisał odnośnie połowy pokolenia Manasesa, której dziedzictwo było na wschód od Jordanu? Gdzie było położone to dziedzictwo? Jak jest to dowiedzione? Na co wskazał on tym sposobem? Jako kto w innym obrazie? Jaka ziemia została dana jako ich dziedzictwo pokoleniom Rubena i Gada? Czego jest to obraz?
(53) Co opisuje 4Mojż. 26:30-34, Joz. 17:2-6? Jako odmienne od czego? Które obejmowały które?