Teraźniejsza Prawda nr 282-283 – 1975 – str. 85

służbę? Szczególnie kiedy? Jak jest to przedstawione? Do czynienia czego to doprowadziło każdą klasę? Jak jest to przedstawione? Co nasz Pan nakazał przez cały Wiek? Jak jest to przedstawione? Czym się okazał dzień Boży? Jak jest to przedstawione? Jakiego łączenia się napominał by unikać? Jak jest to przedstawione? Jakim okresem był poranek trzeciego tysiącletniego dnia? Jak jest to przedstawione? Co powstało jako pierwsza rzecz? Jak jest to przedstawione? Co jako druga? Jak jest to przedstawione? Co jako trzecia? Dlaczego one były spowodowane? Jak jest to przedstawione? Co było jako czwarta rzecz? Jak jest to przedstawione? Jaki skutek te rzeczy miały na narody? Jak jest to przedstawione? Co nasz Pan uczynił przez tę kombinację rzeczy? Jak jest to przedstawione? W odniesieniu do czego? Jak jest to przedstawione? Jakie oni zajęli stanowisko? Jak jest to przedstawione?

      (28) Czym była okryta klasa Królestwa poza zasłoną? Z jaką różnicą w czasie Paruzji a w czasie Epifanii? Jak jest to przedstawione? Dlaczego to się stało? Jak jest to przedstawione? Przez co? Jak jest to przedstawione? Jakiego rodzaju nauki okryły te wydarzenia? Jak jest to przedstawione? Co czyni Królestwo społeczeństwu? Jak jest to przedstawione? Co czyniła przez długi czas świecka i religijna prawda w sposób wzrastający? Jako co? Jak jest to przedstawione? Co wówczas uczyniła klasa Chrystusowa poza zasłoną? Jak jest to przedstawione? Co wtedy Bóg uczynił? Jak jest to przedstawione? Szczególnie na kogo? Dlaczego? Jak jest to przedstawione? Przez jakie trzy rzeczy wezwał Bóg Chrystusa w ciele, by co uczynił? Jak jest to przedstawione? Co więc to u nich spowodowało? Jak jest to przedstawione? Gdy wierni to czynili, to jakie powstało zło? Jak jest to przedstawione? Do uczynienia czego pobudziło to Boga? Jak jest to przedstawione? Co Bóg polecił Mu? Jak jest to przedstawione? Dlaczego to polecenie było dane? Jak jest to przedstawione? W jakich rzeczach mogło przekroczenie nastąpić? Jak jest to przedstawione? Czego staliby się oni winni? Jak jest to przedstawione? Jak stosownie odnosi się tu słowo spekulować! Jak zachodzi spekulacja w każdej klasie?

      (29) Co nie powinni sami usiłować wyświetlić ci, którzy znajdują się poza Obozem? Kiedy powinni oni badać te rzeczy? Co nie powinni czynić ci, którzy znajdują się w Obozie? Kiedy powinni badać te rzeczy? A co ci, którzy są na Dziedzińcu? Kiedy powinni oni badać te rzeczy? Co nie powinni czynić ci, którzy znajdują się w Świątnicy? Kiedy powinni badać te rzeczy? A co ci, którzy są w Świątnicy Najświętszej? Kiedy powinni badać te rzeczy? Jak te sprawy były przeprowadzone w czasie Paruzji i Epifanii? Co należy zauważyć odnośnie czasu zakazania spekulacji? Według jakiego ustępu Pisma Św.?

      (30) Z jakich dwóch powodów ten zakaz nic był dany ludowi Bożemu w Paruzji i Epifanii? Z jakiego jednak powodu był on dany? Co jest tym powodem? Przed czym miało to zachować członków Małego Stadka? Członków Wielkiego Grona? Członków kl. Młodocianych Godnych? Tymczasowo usprawiedliwionych? Obozowców? I tych, którzy znajdują się poza Obozem? Jak jest to niebezpieczeństwo dla takich przedstawione? Co w tej sprawie stało się podczas Paruzji? Jak w tej sprawie porównana jest Epifania z Paruzją? Jak można to widzieć? Jak jest to dowiedzione? Co jeszcze nie nastąpiło? Kto szczególnie był w niebezpieczeństwie spekulowania? W związku z jaką czynnością? Zgodnie z tym, co Pan czyni wobec nich? Przez kogo? Jakie dwa stosowne napomnienia daje im Pan? Jak jest to przedstawione? Jaki był wynik dla tych, którzy przestrzegali te napomnienia? A jaki dla tych, którzy tego nie czynili? Kim oni byli? Czym był ich pierwszy upadek? A czym był ich drugi upadek w licznych wypadkach? Czym oni stali się później w wielu wypadkach? Jak jest to przedstawione?

      (31) Co nasz Pan wiedział z tego punktu widzenia o niższych klasach? Do dania jakiej odpowiedzi Bogu ta znajomość pobudziła Go odnośnie Jego zwrócenia uwagi na ten przedmiot? Jak jest to przedstawione? Jak jest to dowiedzione o naturalnym człowieku co do rzeczy duchowych? Jak jest to przedstawione? Kto dał stosowne zarządzenie? Jak jest to przedstawione? Co było tym zarządzeniem? Jak jest to przedstawione? Czego dokonały te granice? Jak jest to przedstawione? Jaką była Boska znajomość co do wytworów wpatrywania się, spekulowania? Do podkreślenia czego to pobudziło Boga wobec naszego Pana? Jak jest to przedstawione? Co wtedy Jehowa pokazał? Co dowodzi, że 2Moj. 19:3—25 stosuje się wyłącznie do Paruzji i Epifanii? Jaki zarys tego czasu jest epifaniczny? Jakie dwa punkty dowodzą, że scena jest zarówno paruzyjna jak i epifaniczna? Kogo przedstawia Mojżesz w w. 24? A kogo Aaron?

      (32) Co mogą czynić ci dwaj posłannicy

poprzednia stronanastępna strona