Teraźniejsza Prawda nr 279-280 – 1975 – str. 40
celu? Jak jest to przedstawione? Co było uczynione z tym poleceniem? Jak jest to przedstawione? Do czego służyła i nadal będzie służyć Prawda? Aż do kiedy? Jak jest to przedstawione? W jakim stanie znajduje się zdolność ludu Bożego do Prawdy? Dlaczego? Jak jest to przedstawione?
(13) Co widzimy z naszego obecnego badania? Podaj w krótkości te doświadczenia w ich zarysach już zbadanych? Co jest pozafigurą 2Moj. 17:1-7? Co jest pozafigurą 2Moj. 17:8-16? Gdzie indziej są wyobrażone inne zarysy doświadczeń podróżowań Kościoła Wieku Ewangelii? Co jest pozafigurą różnych zarysów 2Moj. 17:1? Do czego one były wstępem? Co nastąpiło przed tym odświeżeniem? Kiedy tego doznano? Jak jest to przedstawione? Szczególnie w odniesieniu do czego? Z powodu jakich błędów? Kto szczególnie to odczuł?
(14) Co uczynił taki lud? Jak jest to przedstawione? Co doznano w tych sporach? Kiedy? Jak jest to przedstawione? Co Jezus uczynił w tych sporach przez Swoje mówcze narzędzia? Jak jest to przedstawione? Co uczynili złoczyńcy? W czym? Jak jest to przedstawione? O co oni oskarżali Pana przez swoją opozycyjną postawę, czyny i nauki? O co oni pytali Pana w Jego mówczych narzędziach? Jak jest to przedstawione? Co na to uczynił Jezus i Jego mówcze narzędzia? Jak to jest przedstawione? Co Bóg najpierw polecił? Jak jest to przedstawione? Co po drugie? Jak jest to przedstawione? Jak ta urzędowa władza już była użyta? Jak jest to przedstawione?
(15) Co Bóg obiecał? Jak jest to przedstawione i udowodnione? Nawet w jakich okolicznościach? Jak jest to przedstawione? Co potem Bóg polecił Chrystusowi w Jego mówczych narzędziach, by uczynił? Jak jest to przedstawione? Jakie były wyniki? Jak jest to przedstawione? Jak nasz Pan odpowiedział? Jak jest to przedstawione? Jakie fakty dowodzą tego? Co przez te doświadczenia uczyniono ludowi Bożemu? Jak jest to przedstawione? Skąd my to wiemy? W co był wciągnięty lud Boży przez te doświadczenia? Jak jest to przedstawione? Co i jak w tym uczynili prowadzący spór? Do jakich to doszło wyników? Jak te rzeczy są przedstawione? Czym nadal pozostaje krzyż? Według jakich przykładów?
(16) Jakie inne doświadczenie miał lud Boży według w. 8? Jak jest to przedstawione? Po czym? Jak jest to przedstawione? Komu Jezus dał w tym polecenie? Jako co? W odniesieniu do czego? Jak jest to przedstawione? Co mieli oni czynić z nimi? Jak jest to przedstawione? Co Jezus obiecał im w czasie walki? Jak jest to przedstawione w szczegółach? Co uczynili członkowie gwiezdni? Jak jest to przedstawione? Kto wziął się do działalności na szczycie zarodkowego królestwa? Jak jest to przedstawione? W jakich warunkach lud Boży zwyciężał? Czy grzech przynosi zwycięstwo? Jak jest to przedstawione w każdym przypadku?
(17) Jak nie działa moc Pańska, a jak działa? Co więc ona wymaga? W przeciwnym razie co się staje? Jak gdyby co? Jak jest to przedstawione? Kto w sposób popierający współpracował z Panem w odniesieniu zwycięstwa? W jakie dwa sposoby oni udzielili Panu popierającej współpracy? Jak jest to przedstawione? Jak długo? Jak jest to przedstawione? Jaki był tego wynik? Jak jest to przedstawione? Jakie stosowne polecenie dał Bóg Jezusowi w odniesieniu do członków gwiezdnych? Jak jest to przedstawione? Co zgodnie z tym uczynił Jezus? Jak jest to przedstawione? Jakie stosowne oświadczenie uczynił Jezus? Jak jest to przedstawione? Zgodnie z tym, co stanie się kiedyś? Jak jest to dowiedzione? Kto tego dokona? Jak? Co powinniśmy powiedzieć na to? (C.d.n.).
kol. 1
OFIARY KSIĄŻĄT
WIEKU EWANGELII
(4Moj. 7:48-65; ciąg dalszy z T.P. 75, 16)
Chodzi tu o Kościoły: Luterański, Kongregacjonalny i fanatyczne z punktu widzenia obrazu przybytku; chociaż z punktu widzenia 1Moj. 29:31-30:25, Jakub przez spłodzenie Lewiego i Beniamina był odpowiednio figurą na początek ruchów Luterańskiego i Wielkiego Grona. Podczas gdy ruch i Kościół Kongregacjonalny są w obrazie Jakuba
kol. 2
objęte w pozafiguralnym Judzie, to fanatyczne osoby są widocznie włączone jako jednostki we wszystkie ruchy i kościoły w typie Jakuba, natomiast w obrazie przybytku pokazane są jako klasa będąca pozafigurą Beniamina. Faktem godnym uwagi jest również i to, że zmiany w obrazie dotyczą tylko trzech pokoleń na pozafiguralnym zachodzie