Teraźniejsza Prawda nr 204 – 1962 – str. 109

swój sąd już objawił. Dlatego nie tylko jest dozwolone w obecnych warunkach, ale nawet jest obowiązkiem dla bezpieczeństwa Maluczkiego Stadka sądzić nie przed ale po czasie.

      (77) Powyżej był podany pewien fakt. choć nie poparty dowodem, jednak wskazujący na harmonię z Pismem Świętym. W innych przypadkach i choć obraz Eliasza i Elizeusza (2Król. 2:11-14) jako taki nie wskazuje na niego, pozafigura potwierdza istnienie pewnych czynności nawiasowych mających miejsce między rozdzieleniem pozafiguralnego Eliasza i Elizeusza a wstąpieniem pierwszego do nieba, w którym to czasie wydarzenia dotyczące pozaobrazowego Elizeusza wypełniały się w pozaobrazie. A więc widzimy, że pozaobrazowy Eli j as z długo przebywał na ziemi po otrzymaniu przez Elizeusza jego płaszcza. Obecnie na poparcie tego pragniemy przed stawić pewną ilość dowodów, ażeby ta sprawa była jasna.

      (78) Wierzymy, iż fakty opisanego powyżej doświadczenia potwierdzają, że sprawa ma się tak a nie inaczej. Udowodniliśmy całkowitą zgodność obrazu z pozaobrazem w odniesieniu do siedmiu czynności Elizeusza opisanych w 2Król. 2:12-14 a wypełnionych przez przyjaciół Towarzystwa. Maluczkie Stadko, jak wykazują doświadczenia, jeszcze nie opuściło świata w wichrze, którego jeszcze nie ma. Pamiętajmy jednak, że wszystkie szczegóły w figurze występujące przy rozdzielaniu się obu proroków, tak jak w wydarzeniach poprzedzających rozdzielanie miały miejsce w pozafigurze w wydarzeniach opisanych powyżej. Jest więc w pozaobrazie taki okres nawiasowy potwierdzony przez fakty. Z tego wynika, i fakty opisanego doświadczenia do wodzą, że między rozłączeniem pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza a opuszczeniem ziemi przez pierwszego jest pewien okres, w którym wypełniają się szczegóły służby pozaobrazowego Elizeusza.

      (79) Psalm 46:1-4 pokazuje, że Małe Stadko będzie na ziemi poprzez rewolucję (1Król. 19:11, 12). Znajdując się zaś w ciele, będzie świadkiem rewolucji, która zniszczy symbolicznego smoka, bestię i obraz bestii. Obj. 16:18-20; 18: 9 wskazuje, że rewolucja zniszczy te instytucje, ponieważ Jordan reprezentuje na rody zgrupowane w tych organizacjach i organizacjach pracy. Rewolucja zniszczy więc symboliczny Jordan a tym samym obydwa uderzenia muszą poprzedzić rewolucję: (1) bo od tego czasu nie będzie Jordanu, aby go można było uderzyć, (2) warunki rewolucyjne nie pozwolą na uderzenie Jordanu podczas rewolucji i (3) wyrok zniszczenia tych instytucji musi poprzedzać ich zniszczenie. Z tego też powodu uderzenie pozaobrazowego Elizeusza musi także poprzedzać rewolucję, gdyż on musi zdobyć pozafiguralny płaszcz przed rewolucją. Małe Stadko jednak nie opuści świata wcześniej aż na początku anarchii, co jest widoczne w otrzymaniu przez Elizeusza płaszcza na jakiś czas przed opuszczeniem ziemi i wstąpieniem Eliasza do nieba. A więc mamy pewien okres czasu między rozłączeniem pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza a opuszczeniem ziemi przez pierwszego, w którym to czasie
kol. 2
wypełniały się czyny reprezentowane przez służbę Elizeusza.

      (80) Inny jeszcze argument pokazuje, że Elizeusz będzie miał płaszcz przed rewolucją. Udowodniliśmy, że rewolucjoniści zniszczą smoka, bestię i obraz bestii. Zniszczenie tych instytucji jest zobrazowane przez zniszczenie całej rodziny Achaba (2Król. 9:10). Achab przedstawia smoka Europę jako autokrację. Ochozyjasz, jego syn – Europę jako oddzielne, niezależnie od siebie działające narody. Joram zdaje się reprezentować smoka – Europę jako Porozumienie Siły istniejące od około 120 lat. Reszta dzieci Achabowych zdaje się reprezentować wszystkie oddzielne rządy konstytucyjne mniej lub więcej związane ze smokiem w wymienionej powyżej fazie. Jezabela reprezentuje bestię i obraz bestii (B 287; D, rozdział p.t. „Walka Armagedonu”, str. 2). Jehu podczas rewolucji zabił rodzinę Achaba. Przedstawia to rewolucjonistów niszczących wspomnianą fazę smoka, bestii i jej obrazu w takim pokrewieństwie, w jakim rewolucjonista Jehu czynił to w figurze. Wracając do 2Król. 9:1-10 dowiadujemy się, że Elizeusz mniej więcej dwanaście lat po otrzymaniu płaszcza pomazał Jehu na rewolucjonistę za pośrednictwem swego przedstawiciela. W konsekwencji, pozaobrazowy Elizeusz miał posiąść płaszcz na pewien czas przed rewolucją a ponieważ on pomazuje rewolucjonistów a klasa Eliasza nie ma opuścić świata wcześniej jak na początku anarchii, pozaobrazowy Elizeusz posiadał płaszcz na długi czas przed opuszczeniem świata przez pozaobrazowego Eliasza. A więc jest pewien okres czasu w pozaobrazie między rozdzieleniem pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza a opuszczeniem świata przez pozaobrazowego Eliasza, w którym wypełniają się pozaobrazy czynów Elizeusza opisanych w 2Księdze Królewskiej.

      (81) Według Obj. 16:17, jak udowadniają komentarze Bereańskie, Wielkie Grono jako takie będzie rozpowszechniać poselstwo zawarte w siódmej czaszy, które zgodnie z wierszami 18-20, poprzedza rewolucję. Aby więc Wielkie Grono jako takie mogło mieć odpowiednią władzę do rozpowszechniania te go poselstwa, nasuwa się myśl o konieczności rozdzielenia tej klasy z Małym Stadkiem i posiadaniu przez nią płaszcza. Jest w tym jeszcze jeden dowód, że Wielkie Grono będzie posiadać pozaobrazowy płaszcz przez dłuższy czas przed opuszczeniem ziemi przez Eliasza, co nastąpi dopiero na początku anarchii a po rewolucji, która z kolei nastąpi po wylaniu siódmej czaszy przez Wielkie Grono jako takie. W rzeczywistości obecny argument w świetle doświadczenia pokazuje, że pozaobrazowy Elizeusz będzie posiadał pozaobrazowy płaszcz przed i po zakończeniu wojny światowej. Ten argument dowodzi o istnieniu okresu czasu między rozdzieleniem pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza a wzięciem poza obrazowego Eliasza do nieba, w którym to czasie mają miejsce wydarzenia będące pozafigurą czynów Elizeusza. Autor wierzy, że „Dokonana Tajemnica” jest siódmą czaszą w złym stanie. C. J. Woodworth działał pod wpływem przesadzonej oceny misji swojej.

poprzednia stronanastępna strona