Teraźniejsza Prawda nr 200 – 1962 – str. 23

Jacy byli dwaj najwięksi przywódcy w tej pracy? Który, z nich był ważniejszy? W jaki sposób oni jako pozaobraz Selumijela, syna Surysadda rozpoczęli wędrówkę pozaobrazowego Symeona? Jacy ludzie przyłączyli się do nich jako członkowie Kościoła Rzymsko-Katolickiego? W jaki sposób rozpoczęli oni pozafiguralną wędrówkę? Jak ją kontynuowali? Jaką omyłkę oni popełnili? Gdzie znajdują się bliższe szczegóły na ten przedmiot? Co pozaobrazowy Symeon posunął naprzód i wywalczył dzięki swej wędrówce? W związku z czym?

      (38) O czym mówi w. 20? Jakie było miejsce pokolenia Gad w obozie Rubena? Kto był jego księciem? Co oznaczają słowa: Gad, Elijazaf i Duel? Co wyobraża Gad? Elijazaf? Jacy byli główni wodzowie utratników koron pozaobrazowego Gada? Kto był członkiem Małego Stadka, który rozpoczął odpowiedni ruch? Mniej więcej kiedy? Jakie było jego trąbienie alarmowe? Kto był towarzyszem i pomocnikiem Cranmera? W jakim wzajemnym stosunku do siebie oni byli, gdy chodzi o ich parę? Kto do nich przyłączył się w trąbieniu na alarm? Co temu towarzyszyło i jaki był tego skutek? Przez kogo ruch Małego Stadka był zamieniony częściowo w sektę? Z powodu jakiego błędnego poglądu? Przez kogo było dokonane prawdziwe zamienienie ruchu w sektę? Najpierw? Później? W jaki sposób rozpoczęli oni jako pozaobrazowy Elijazaf swą pozafiguralną wędrówkę? Gdzie można znaleźć o tym więcej szczegółów? Kto przyłączył się do ich pozafiguralnego marszu? W jaki sposób oni to uczynili? Co było przedstawione przez postęp Gada w wędrówce? Co przez to oni posunęli naprzód i obronili? Pod jakim Względem? Czego dowodzi ta dyskusja, jeśli chodzi o trzy pokolenia znajdujące się na pozafiguralnym południu od Przybytku?

      (39) Co wyobrażał trzydniowy marsz z 4Moj. 10:11-36? Kto prowadził ten pozafiguralny marsz? Jak? Kto z punktu widzenia logicznego, lecz nie chronologicznego szedł następnie? Kto szedł za nimi? Kto później? Kto jeszcze później? Jak to się działo z innymi? Co poprzedzało podróż każdego obozu? Co poprzedzało chronologicznie podróż każdego pokolenia? Dlaczego w każdym wypadku podróż pokolenia następowała po ruchu Kapłańskim? Jaki był porządek w podróży każdego pokolenia? Jakiego rodzaju typem w świetle tych rozważań jest typ z 4Moj. 10:11-36? Gdzie jesteśmy obecnie jeśli chodzi o pozafiguralny marsz? Co w związku z tym uczynią niedługo Kapłani? Co będzie szukać tego miejsca odpocznienia? Dla kogo? Jaki okres będzie zakończeniem marszu Kapłanów? Kto wkrótce potem zakończy ich wędrówkę? Kto następnie? Co będzie towarzyszyć zakończeniu Wieku Ewangelii? Co się wydarzy w obrazie pokoleń podczas tego miniaturowego Wieku Ewangelii? Kiedy przeminą większe pokolenia? Co zajmie ich miejsce? Co nie jest ukazane w typie? Dlaczego? Dlaczego tę kwestię musimy mieć w pamięci?

      (40) Jaką część badanej sekcji zakończyliśmy w paragrafie 38? Co opisuje wiersz 21? Jaka była ich pozycja w maszerującym orszaku? Jaki był negatywny i pozytywny charakter tej pozycji? Co dowodzi tego w sposób ogólny? Jeśli chodzi o Kapłanów, przywódców pokoleń, Lewitów i Izraelitów? Jakie wnioski można wyciągnąć z tych rozważań.

      (41) Jaki to ma wpływ na pozycję pozaobrazowych Kaatytów? Jaka jest poczwórna praca Kaatytów Wieku Ewangelii? Czego oni według tego dostarczają pozaobrazowym Kapłanom? Jeśli chodzi o co? W jaki sposób ich służba była wypełniona w odniesieniu do wyższej części Arki? W odniesieniu do Umywalni? W jaki sposób ich służba dopomagała Kapłanom w związku z poizafiguralnymi naczyniami? Komu jeszcze poza Kapłanami oni w ten sposób pomagali? Co jest przedstawione przez fakt, że Kaatytowie maszerowali w środku orszaku? Gdzie jest objaśniona praca Kaatytów Wieku Ewangelii? Jak oni byli przedstawieni przez marsz Kaatytów opisany w wierszu 21? Co jest przedstawione przez Gersonitów wznoszących swoją część Przybytku przed przybyciem Kaatytów? Przez Merarytów czyniących to samo?

      (42) Do czego dopomogły Gersonickim Amramickim Kaatytom wcześniej drukowane greckie i hebrajskie wydania? Jakie przykłady tego dowodzą, jeśli chodzi o wydania greckie? Jakie uwagi należy tu uczynić gdy chodzi o Liczbowany Grecki Testament pana Panina? Do jakich omyłek sąsiednie liczbowania doprowadziły w jego wypadku? Czego te przykłady dowodzą? W czyich pracach jest to też widoczne? Czyja praca z punktu widzenia tej zasady jest w pewnym sensie podobna? Jak te sprawy są powiązane? Jak działanie tej zasady jest pokazane w związku ze wznoszeniem przez pozaobrazowych Merarytów ich części pozafiguralnego Przybytku?

      (43) Co jest przedstawione przez znajdowanie się Kaatytów w środku orszaku? Jak ten pozaobraz ukazuje stosunek ich prac względem Kapłanów? Co oni przez to im ofiarowywali? Jaki ich stosunek względem wodzów bez koron został ukazany w tym typie? Jak ci ostatni byli uważani przez Boga do roku 1917? Co tego dowodzi? Pomimo czego? Z czego nie składała się ta pomoc, mówiąc ogólnie, którą pozaobrazowi Kaatytowie okazywali pozaobrazowym Izraelitom? Z czego się ona składała? Jakie prace są tego przykładem? Dla jakich jeszcze innych powodów typowi Kaatytowie byli umieszczeni w środku orszaku? Jakie były różnorodne prace pozaobrazowych Kaatytów? Czemu one służyły z punktu widzenia drugiej przyczyny ich pozycji logicznej? Jak one były przedstawione? Pod jakimi względami? Jak ten drugi powód może być krótko podany?

      (44) W jakiej pozycji poprzednia dyskusja postawiła nas? Jakie fakty już podane dowodzą, że porządek logiczny więcej stosuje się do pozafiguralnego marszu aniżeli porządek czasowy? Jaka inna grupa faktów także tego dowodzi? Co wyprzedzało wyruszenie każdego wyznania, jeśli chodzi o porządek czasowy? Do czego takie trąbienie na alarm prowadziło? Co potem następowało? Co następowało jeszcze później? Jak musieliby być przedstawieni Kapłani, gdyby intencją było typowanie porządku czasowego odpowiednich wydarzeń? Jak byli

poprzednia stronanastępna strona