Teraźniejsza Prawda nr 200 – 1962 – str. 22

TRĄBY I MARSZE WIEKU EWANGELII – PYTANIA BEREAŃSKIE

      (32) Jakie było trzecie pokolenie w obozie Judy? Co znaczy to imię? Kto był księciem tego pokolenia? Co znaczy jego imię i imię jego ojca? Co wyobraża to pokolenie? Kto rozpoczął ruch zamieniony później w Kościół Adwentystów? Kiedy? Jaka była jego specjalna nauka? Co ta doktryna podkreślała? Jaki był charakter jej poselstwa? Przez ile lat on je głosił? Dlaczego on trąbił na alarm? Jak jeszcze inaczej on trąbił? Kto był drugim członkiem pary, w której William Miller był członkiem gwiazdy? Kto do nich dołączył się w głoszeniu poselstwa? Jaki był tego rezultat? Jacy inni przywódcy bez koron przyłączyli się do mich? Kiedy? Co oni uczynili z ruchem Millera? Gdzie są podane bliższe szczegóły o tym? Czyim byli oni pozaobrazem? Jaki użytek uczynili ze swej doktryny? Jakimi metodami ofiarowywali oni tę naukę? Co z tego wynikło? W jaki sposób ich zwolennicy używali tej szatańskiej doktryny? Jak specjalnie? Co to wyobrażało? Co oni posunęli naprzód i obronili poprzez użycie doktryny w czworaki sposób?

      (33) Co pokazuje wiersz 17? Co spowodowało, że oni w tym miejscu podróżowali? Jakie dwie sprawy uczyniły to miejsce logicznie im przynależnym? Kto wziął udział w pozaobrazowej pracy Gersonitów? W pracy pozaobrazowych Merarytów? Gdzie to jest pokazane w szczegółach? Jaka była praca pozaobrazowych Lobnickich Gersonitów? Jaka była praca pozaobrazowych Semeickich Gersonitów? O co oni głównie dbali czyniąc to? Co im kazała czynić ta służba względem tej części usprawiedliwienia w Bożym planie? Czego to dowodzi jeśli chodzi o ich pozycję jako symbolicznie maszerujących? Co praca Semeickich Gersonitów kazała im czynić? Czego to dowodzi, jeśli chodzi o ich pozycję jako symbolicznie maszerujących?

      (34) Co nam okaże logiczny porządek marszu Merarytów? Czym byli pozaobrazowi Meraryci, jeśli chodzi o ich pracę biurową? Dla jakiego celu byli oni takimi pośrednikami? Jakim rodzajem służby pozaobrazowych Gersonitów i Kaatytów oni nie służyli? Jakie były tego rodzaju służby Gersonitów? Kaatytów? Jaka była służba i pomoc pozaobrazowych Merarytów w stosunku do pozaobrazowych Gersonitów? Kaatytów? Czego dowodzą fakty pokazane w poprzednim paragrafie okazujące logiczne miejsce pozaobrazowych Gersonitów w marszu, jako odnoszące się do prac pozaobrazowych Merarytów? W jaki sposób służyli oni Kaatytom w rozgłaszaniu Bożej mocy i mądrości? Czego te rozważania dowodzą, jeśli chodzi o pozaobrazowych Gersonitów i Merarytów? Co jest przedstawione poprzez złożenie przez Gersonitów ich części Przybytku? Pozaobrazowych Lobnitów? Pozaobrazowych Semeitów? Pozaobrazowych Mahelitów? Pozaobrazowych Muzytów? Co reprezentuje niesienie?

      (35) Co wprowadza w. 18? Jaka była nazwa drugiego obozu? Jaka postać znajdowała się na jego sztandarze? Co wyobraża orzeł? Jak jego pozaobraz łączy się z drugim pozaobrazowym obozem? Co zgodnie z 4Moj. 2:2 miało każde pokolenie niezależnie od tego co miał każdy obóz? Czemu nie służyły cztery sztandary? Czemu one służyły? Czemu służyło dwanaście znaków domów ojców ich? Z czym one się łączyły myślowo? Co obydwa rodzaje symboli przedstawiały? Jak tych dwanaście cnót (łask) jest jeszcze inaczej symbolicznie przedstawionych? W jakim stosunku było pokolenie Rubena względem drugiego obozu? Co wyobrażało to pokolenie? Jaka jest jego doktryna szafarska?

      (36) Kto rozpoczął ruch, który został prze-mieniony w Kościół Grecko-Katolicki? Jaka nauka zapoczątkowała ten ruch? W przeciwstawieniu, do czego i w jakiej fazie? Co Polikarp mówi o Janie i Ceryntusie? Gdzie Święty Jan sformułował odpowiednią doktrynę? Co było jego myślą na ten temat? Czego Święty Jan nie miał jako Apostoł, pomimo że był także członkiem gwiazdy Smyrneńskiej, a co mieli inni członkowie gwiezdni pięciu Kościołów pomiędzy Żniwami? Dlaczego? Kto to był Polikarp? Jakie były jego niektóre przywileje? Do kogo i w czym on przyłączył się? Kiedy? Kto był jego specjalnym towarzyszem pomocnikiem? Kto nim był jeśli chodzi o jakąkolwiek inną sprawę? Kto jeszcze przyłączył się do nich w rozgłaszaniu tego poselstwa? Jaki był rezultat ich zbiorowych wysiłków? Kto wtedy ukazał się na scenie? Co oni ohydnie zniekształcili? Czego się jednak trzymali? Którzy to byli i kiedy działali? Jaki był rezultat ich pracy? Co ofiarowanie przez nich pozaobrazowej czaszy, misy i łyżki rozpoczęło zgodnie z typem, który studiujemy? Kogo oni przyciągnęli? W związku z czym? W jaki sposób przyłączyli się oni do podróży pozaobrazowego Rubena? Przez jakie czworakie użycie doktryny szafarskiej? Jakie rodzaje walki prowadzili oni z jej pomocą? Jaki rodzaj konstruktywnej pracy oni wykonywali? Gdzie można znaleźć szczegóły, dotyczące ofiarowania utratników koron Kościoła Grecko-Katolickiego?

      (37) O czym mówi w. 19? Co znaczy słowo Symeon? W którym był on obozie i w jakim miejscu? Kto był jego księciem? Co oznaczają imiona Selumijel i Surysadda? Co przedstawia pokolenie Symeona? Czym była poprzedzona jego podróż? Kto zaczął trąbić ten symboliczny alarm? Czyim był on uczniem? Czym było spowodowane to trąbienie na alarm? Jaką myśl przeciwstawił on ich nauce? Co można powiedzieć o jego nauce w tych czasach? Czego nie można powiedzieć o niej obecnie? Dlaczego? Do wypowiedzenia jakiej prawdy przez Ireneusza przyczyniły się ówczesne warunki? Co on czynił z tą prawdą? Kto był pomocnikiem i towarzyszem Ireneusza? Co on czynił? Kto przyłączył się do tych dwóch w ich pozafiguralnym trąbieniu? Co towarzyszyło temu trąbieniu i co z niego wynikło? Jaka była prawda, którą oni głosili? Którzy z utratników koron zniekształcili ruch Małego Stadka? Jakie było znaczenie różnych przywódców w przemienieniu ruchu? W co oni zamienili ruch Małego Stadka?

poprzednia stronanastępna strona