Teraźniejsza Prawda nr 180 – 1958 – str. 150
Jak na to wskazuje liczba 30? Jaka w związku z tym jest symboliczna myśl 30 dni w obydwu Żniwach i w okresie przejściowym? Na co i w jaki sposób wskazuje tu wyrażenie hebrajskie?
(33) Jaki fakt dotyczący trwania i nie zakończenia się przesiewania w zwalczaniu okupu w Żniwie ewangelicznym jest równoległy w innych przesiewaniach? Jak to było w przesiewaniu niedowiarstwa? W przesiewaniu kombinacjonizmu? W przesiewaniu reformizmu? Jak bywało w Wieku Ewangelii? W czym jeszcze jest ta zasada widoczna? Czyj błąd i w czym możemy z powyższego zauważyć? Na czym polegało sprzeciwianie się naszemu poglądowi? Co nie mówiliśmy i na co nasz pogląd nie wskazuje? Co jest a co nie jest wskazane w 4Moj. 11:24-30? Jak należy rozumieć naznaczanie pielgrzymów?
(34) Na co wskazuje w. 20? Jak obfite miało być wymiotowanie? Co jeszcze wskazuje w. 20 gdy chodzi o mięso? Kiedy według w. 20 to wymiotowanie miało się zacząć? Z którym przesiewaniem miało się zacząć wymiotowanie? Czym się to zaczęło i czym skończyło? Dlaczego? Jakie cechy miało wymiotowanie w czasie reformacji? Czyją działalnością ono się zaczęło? A następnie kto ją rozpoczął? Jakie były główne rzymskie błędy zwymiotowane w ruchu przez nich rozpoczętym? W czym wymiotowanie trwało w ruchu Serwetusa? Czym zostało ono zakończone gdy chodzi o sprzeciwianie się okupowi przez Rzym? Co jeszcze wymiotowanie w reformacji obejmowało? Kiedy resztki tego wymiotowania miały miejsce? Jakiego „mięsa”? W jakich dwóch formach pozafiguralne wymiotowanie się przejawiło? Jako pozafigura czego?
(35) Dlaczego te błędy były wstrętne? Jak to jest powiedziane typowo? Jak to przedstawiało się gdy chodzi o smak duchowy? Jak to jest widoczne w szczegółach? Jakim było to dla duchowego smaku? Jako rezultat czym się stawało takie „mięso”? Dla kogo specjalnie? Dla kogo z innych klas? Do czego to ich skłoniło? Co możemy wywnioskować z tego gdy chodzi o grzechy pożądliwych? Jakie słowa w. 20 tego dowodzą? Do czego fakt tej grzeszności skłonił Boga? Jaką to daje nam lekcję?