Teraźniejsza Prawda nr 25 – 1926 – str. 104

      (9) Jakie jest pierwsze biblijne zastanowienie, które dowodzi, że pozaobrazowy Eliasz ponownie okazał się? Co jest pozaobrazową wtórą walką Gedeona? W jakiej mierze jest Kościół czynny w tej walce? Jaki jest wynik z faktu, że ta walka teraz jest w toku? Jakie są wypadki, w figurze i pozafigurze, które uprzedzały tę walkę? Co one dowodzą względem ponownego okazania się pozaobrazowego Eliasza?

      (10) Jakie jest drugie biblijne zastanowienie, które dowodzi, że pozaobrazowy Eliasz już ponownie okazał się? Jakie osobliwości znajdujące się w obrazach Eliasza i Gedeona, nie znajdują się w obrazie Najwyższego Kapłana prowadzącego Kozła Azazela do bramy? Z czego możemy się tylko dowiedzieć, że Kozieł Azazela miał być prowadzony do bramy w różnych czasach, w częściach w Prawdzie i w nominalnym Kościele? Co nie zdarzyło by się pozaobrazowemu Eliaszowi, jeżeli by ta różnica czasu w prowadzeniu tych części Kozła Azazela do bramy nie była? Jak daleko postąpił pozaobraz tego? Około jakich linii postępuje i będzie postępować prowadzenie Kozła Azazela do bramy? Co znaczy świadectwo Kościoła do nominalnego ludu Bożego przeciw rewolucji Kozła Azazela?

      (11) Jakie wnioski powinny być wyciągnięte, a jakie nie powinny być z powyższych dowodów? Jaką władzę nie posiada teraz pozaobrazowy Eliasz? Czego można się spodziewać, że nie otrzyma? Dlaczego? Jakie wrażenie powinno uczynić na nas jego ponowne okazanie się?

      (12) Co czyni Piramida z wszystkimi ważnymi zarysami Boskiego Planu? Jak pokazuje pozaobrazowego Elizeusza okazanie się, odłączenie od pozaobrazowego Eliasza, i w datach? Co powinniśmy wnioskować z tego faktu?

      (13) Co symbolizują zboczenia od podłogowej linii Wielkiej Galerii? Jak jest symbolizowana nie całkiem wierna droga pozaobrazowy. Elizeusza? Czego nie można spodziewać się w linii reprezentującej pozaobrazowego Eliasza drogę w Wielkiej Galerii? Dlaczego nie? Jak jest tam jego droga przedstawiona? Jaką linię nie ma jego droga symbolizować przy końcu Wielkiej Galerii? Jakie dwie przyczyny zakazują tego? Jaka jest różnica między symbolem Wielkiej Galerii i przejściem z niej do przedpokoju? Jaka zła teoria tworzy się przez ignorowanie tej różnicy przez nieakuratne mierzenie?

      (14) Jak jedynie w harmonii z symbolami piramidy mógł pozaobrazowy Eijasz wyjść z pozaobrazowego proga? Jak możemy odpowiedzieć na zarzut do tego? Jakie są dwie linie, które wskazują na pozaobrazowego Eliasza drogę przez próg? (Przewodniczący zebrania mógł by przygotować wielki rysunek południowej ściany Wielkiej Galerii, włącznie z progiem i przejściem do przedpokoju aby mógł wskazać na rysunku linie i miary, które symbolizują drogi pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza przez próg. Próbkę takiego rysunku można otrzymać z książki: „Przejścia Wielkiej Pyramidy”’ II. Tom., str. 70) Jakie daty są wskazane przy końcach tych dwóch linii?

kol. 2

      (15) Jaki czas dnia, 24 września, 1846, został osiągnięty przy stopie dołu proga? Jakim był charakter tego czasu, i dlaczego był osiągnięty? Jakim jest lepszy sposób, aby znaleźć czas dnia przy stopie (dołu) proga? Dlaczego jest lepszy? Od jakiego dnia i godziny powinniśmy rachować wstecz do stopy (podołka) proga? Jaki czas otrzymujemy z tego rachowania dla pozaobrazowego Elizeusza i Eliasza wejścia w pozaobrazowy próg? Jaka data wskazana w piramidzie dla wyjścia ostatniego z proga? Czego nie mamy się szczególnie spodziewać w piramidzie? Dlaczego nie? Jak mamy uznawać jej akuratność aż do dnia?

      (16) Jakiem jest nasze pierwsze zadanie do śledzenia dat pozaobrazowego Eliasza, symbolizowanych w piramidzie? Czego akuratność w tej sprawie wymaga? Jak otrzymujemy w piramidowych calach długość wystawionej podłogowej linii w progu? Jaka jest akuratna długość? Jak możemy przemienić dziesiątki piramidowego cala na dni, godziny itd? Co jest akuratny czas, symbolizowany przez długość, wystawionej podłogowej linii w progu? Jak wiemy że 7:12 przed południem 16 września 1914 jest czasem, kiedy pozaobrazowy Eliasz doszedł do wertykalnej linii pozaobrazowej południowej ściany Wielkiej Galerii? Co tego dowodzi?

      (17) Jakiem jest drugie zadanie w naszym śledzeniu dat pozaobrazowego Eliasza symbolizowanych przez piramidę? Dlaczego trzeba wiedzieć długość wertykalnej linii do otrzymania drugiej z tych dat? Gdzie są miary proga dane? Jakie są te miary? Jaki kąt jest utworzony przez przodek i wierzch proga? Jakie dwie rzeczy są potrzebne do osiągnięcia odległości wertykalnej linii z wierzchu proga do miejsca zejścia się z wystawioną podłogową linią? Co symbolizuje ta wertykalna linia w calach piramidowych? Jakim jest ten czas w latach, kwartałach roku, dniach, godzinach itd.? Jak otrzymujemy długość dwuch linii symbolizujących dwie części pozaobrazowego Eliasza podróży w progu? W jakiej dacie dosięgła druga linia do wierzchu proga? Jaki dowód na to?

      (18) Co działo się 18 lipca 1920, jak to było proroczo symbolizowane w piramidzie? Jaki obraz wypełnił ten wypadek w pozaobrazie? Dlaczego jest rozumną rzeczą spodziewać się wskazań poz. Eliasza w Biblii i w piramidzie? Jaka jest odległość od miejsca zejścia (wcięcia) wierzchu progu i wertykalnej linii południowej ściany Piramidy, do wystawionej podłogowej linii pokoju Króla? Jakie dwa wypadki i daty w doświadczeniach pozaobrazowego Elizeusza i Eliasza są symbolizowane na początku i na końcu tego cala? Jakie dwa zbory były uprzywilejowane do publicznych wykładów dla pracy pozaobrazowego Eliasza, które były potrzebne do naznaczenia tych dat? Dlaczego Bóg uczcił te zbory? Gdzie, kiedy i w jakiej służbie był Świecki Ruch Misjonarski najprzód wskazany publicznie jako ruch, w którym pozaobrazowy Eliasz w jego ponownym okazaniu się miał być czynny? Dlaczego było to uczynione w tej dacie?

      (19) Co nie powinniśmy wnioskować z faktu, że pozaobrazowy Eliasz ponownie okazał się? Dlaczego nie? Jaki udział biorą Kapłani w grupach lewickich w obecnej pracy pozaobrazowego Eliasza? Co jest dla nich przeszkodą? W czym nie biorą udziału?

      (20) Co jeszcze nic powinniśmy wnioskować z faktu, że pozaobrazowy Eliasz ponownie okazał się? Jakie szczególnie dwie klasy działające z Świeckim Ruchem Misjonarskim nie będą należeć do Maluczkiego Stadka? Jakie równoległe czynności dają nam ilustrację tego? Jakie wypadki muszą najprzód się wypełnić, nim ewentualne członki Maluczkiego Stadka będą jako takie objawione? Jakie wrażenie powinno to uczynić na nas?

poprzednia strona – następna strona