Teraźniejsza Prawda nr 23 – 1926 – str. 65

      (38) Którą była ta druga pozaobrazowa grupa do wejścia w walkę? Jakie przedmioty używała do trąbienia ich trąb? którzy z nich pozostali tylko, jako dywizja pozaobraz 300?

      (39) Która grupa była ostatnią do wejścia w pozaobrazową walkę? Co było specjalnością ich trąby? Którzy tylko są w trzeciej dywizji wyobrażeni jako należący do pozaobrazowych 300?

      (40) Co było wyobrażone przez tłuczenie dzbanów? Jak oddziałało to na wiernych w pozafigurze? Co było wyobrażone przez trzymanie pochodni w lewych a trąbek w prawych rękach? Co zdaje się dowodzić to odróżnienie?

      (41) Co jest wyobrażone przez fakt, że każdy z 300 stał na swoim miejscu koło obozu? W pośród jakich trudności stali? Jakim był wynik?

      (42) Jakie trzy rzeczy były wyobrażone przez lecące krzyczące wojsko? Dlaczego każda z tych była uczyniona w pozaobrazie?

      (43) Dlaczego jest podane trzy razy, że Bóg obrócił Madianitów jednych przeciwko drugim? Jaki był wynik z tej walki w pozaobrazie? Co było wyobrażone przez uciekających Madianitów od doliny Jezreel?

      (44) Co uczy ostatnie zdanie Sędz. 7:22, gdy jest właściwie przetłumaczone? Co to wyobraża? Jaki równoległy typ wyobraża to samo? Jaka klasa była wyobrażona przez Madianitów, którzy uciekali do Sererat i Betsaty? Dlaczego? Jaka klasa była wyobrażona przez Madianitów, którzy uciekali do Abelmehola i Tabbat? Dlaczego?

      (45) Opisz w całości pozaobraz Sędz. 6:1-40 i Sędz. 7:22? Jakie dwie rzeczy powinne powyższe badania w nas wzbudzić?

      (46) W krótkości opisz główne myśli dotąd zbadane w artykule Gedeona.

      (47) Co uczy Sędz. 7:22, 23? Kogo wyobrażali ci 9700 z Heftali, Aser i Manasse? Jaki równoległy typ daje te trzy grupy? Co jest pozaobrazem mężów tych trzech pokoleń, łącząc się razem i goniąc Madianitów? Co fakta pozaobrazu pokazują odnośnie wypełnienia? Pod jaką deluzyą pracowali? Która była pierwsza grupa Wielkiego Grona biorąca udział w pogoni? W ile części podzieliła się? Jaki równoległy typ pokazuje to? Na co są pozafigurami w obrazie Gedeona? Co to obejmuje? Przez jakie czynności były pozaobrazami Neftalitów goniących Madianitów?

      (48) Która jest druga grupa Wielkiego Grona goniąca pozaobrazowych Madianitów? Jaki równoległy typ ilustruje tę grupę? Pod jaką deluzyą pracowali? Kto dołączył się do nich w tej pogoni? Na co są pozafigurami w obrazie Gedeona? Kto jest trzecią grupą Wielkiego Grona, dołączająca się do pozaobrazowej pogoni ? Dlaczego nie był ich udział w tej pogoni przez długi czas widoczny? Która z ich publikacji dowodzi, że gonili pozaobrazowych Madianitów?

      (49) Kogo zaprosił Gedeon z nim do wojny, a kogo nie zaprosił? Co wyobrażają te fakta? Dlaczego nie uznaje usług tych trzech grup Wielkiego Grona? Dlaczego byli ci 9700 w tych grupach wstawieni w typ? Co fakta pozaobrazu dowodzą?

      (50) Określij wypadki w Sędz. 7:24-8:3

kol. 2

      (51) Jakie inne spełnione typy i jakie wypełnione proroctwa dopomogą nam do wyrozumienia pozaobrazów tych wierszy? Jak wypełnione typy i proroctwa pomagają nam do wyrozumienia pozaobrazu Sędz. 7:24-8:3? Kogo dlatego mężowie z Efraim wyobrażają? Jakie pięć rzeczy mianowicie stanowiły wezwanie Młodocianych Świętych? Co wyobrażało branie wód Jordanu do Betabary? Wyjaśnij.

      (52) Co wyobrażają dwóch Książąt – Oreb i Zeb? Daj dowód. Co było wyobrażone przez schwycenie i egzekucję, i przez skałę Oreba? Jaką była pozaobrazowa egzekucja Młodocianych Świętych nad Orebem przy jego skale?

      (53) Dlaczego wyobraża Zeb Klerykalizm? W jaki sposób schwycili i zabili Młodociani Święci pozaobrazowego Zeba? Co jest wyobrażone przez prasę wina Zeba? i przez jego ukaranie przy niej? Jaką była literatura, którą trzy grupy Młodocianych Świętych używały? Które to były te dwa błędne czyny, które ta literatura atakowała? Co było wyobrażone przez Efraimistów przynoszących głowy Oreba i Zeba do Gedeona za Jordan?

      (54) Komu jest a komu nie jest dany zaszczyt uchwycenia i zabicia Oreba i Zeba w typie? Jaką jest lekcya w pozaob.? Jakie fakty nie zdają się być w harmonji na pierwszą myśl z taką lekcją? Dlaczego jest właśnie ta pierwsza myśl omylną? Daj równoległy wypadek, który ilustruje tę zasadę? Dlaczego Wielkie Grono w tych grupach nie jest uznane, że uchwyciło i zabiło pozaobrazowych Oreba i Zeba? Co te fakty dowodzą względem stanu serca Młodocianych Świętych przeciwko sekciarstwu i Klerykalizmu? Do czego powinny te fakty pobudzić Wielkie Grono?

      (55) Jaki pozaobrazowy fakt pokazuje Sędz. 8:1? Kto uczynił pierwsze ogłoszenie zamknięcia Wysokiego Powołania według Obj. 16:17? Jaka fałszywa data była na to dana? Jaka jest właściwa data na kompletne popieczętowanie na czołach wybranych? Kiedy dowiedziano się o tem? Co słudzy Prawdy Epifanii uczynili z tą datą? Jakie były skutki z ogłoszenia tego, między innymi, na niektórych członków Zboru w Filadelfii? W jakich formach i sposobach pokazała się uraza? Dla kogo, oprócz Pana, było to wprost oburzeniem? Co głoszenie zakończenia spłodzenie z Ducha nie uczyniło dla Młodocianych Świętych? Dlaczego nie?

      (56) Co nie uczyniło dla powstrzymania od wysokiego Powołania dla Młodocianych Świętych? Dlaczego nie? Kto tylko ma prawo zadecydować kwestię kandydatury do Wysokiego Powołania? Jak powinniśmy Jego decyzję uznawać? Dlaczego nie zostali Młodociani Święci ułaskawieni Wysokim Powołaniem? Jakie trzy linie dowodzą, że spłodzenie z Ducha ustało? Jakie trzy zastanowienia powinny uspokoić Młodocianych Świętych, że nie są w Wysokim Powołaniu? Jak to powinno na nich oddziałać? Jaką powinna być postawa Kapłaństwa do im udzielonej łaski i do zawiedzenia Młodocianych Świętych? Kogo mamy w tej sprawie naśladować?

      (57) Jak odpowiedział Gedeona Efraimitom? Jakiem było zbieranie wina Gedeona, a ich pokłosie? Co było pozaobrazem odpowiedzi Gedeona? Z jakiego punktu mógł nasz Pan wprawdzie powiedzieć, że walka Młodocianych Świętych była większą od owej 300? Wykaż fakty, które tego dowodzą.

poprzednia strona – następna strona