Teraźniejsza Prawda nr 20 – 1926 – str. 2

NASZE SIÓDME ROCZNE SPRAWOZDANIE

      Z łaski Pana naszego mamy ten błogi przywilej dać nasze siódme roczne sprawozdanie. Choć praca Epifanii postępuje już około dziewięć lat, to nie zaczęliśmy zaraz dawać rocznych sprawozdań, aż około rok po publikacji Teraźniejszej Prawdy i Zwiastuna Chrystusowej Epifanii. Przy tym sprawozdaniu znajdujemy się przy końcu siódmego roku naszego Pisma. Siedem jest liczbą Boskiej zupełności i doskonałości. Ma się rozumieć, że nie wierzymy przez to, ażeby nasza praca i Pismo były już Bosko zupełne i doskonałe, lecz dziękujemy Bogu i radujemy się z tego, że z Jego łaski doszliśmy do końca pierwszych siedmiu lat egzystencji naszego Pisma (w angielskim języku) i że możemy dać siódme roczne sprawozdanie pracy Pańskich Epifanią oświeconych Świętych, jak ona jest prowadzona w łączności z Epifanicznym Biblijnym Domem. Pamiętajmy o tym, że ta praca nie jest praca żęcia i pokłosia; lecz przede wszystkim pracą Najwyższego Kapłana świata, to jest Jezusa i Jego wiernego Kościoła – prowadzących do pozaobrazowej bramy i do przeznaczonego człowieka w ręce Azazela Kozła wypuszczalnego, jaki jest między ludem w Prawdzie i w Nominalnym Kościele, a następnie pracą ku Młodocianym Świętym. Ma się rozumieć, że współdziałanie w tej pracy po tej stronie zasłony obejmuje także nasze budowanie się w znajomości, łasce i służbie. Ich praca ku części Kozła Azazela w Prawdzie składa się z głoszących Prawd, Paruzji i Epifanii, a to są środki do dania opozycji rewolucjom Kozła Azazela. Ich praca ku części Kozła Azazela w Nominalnym Kościele składa się mianowicie z głoszących prawd Paruzji. Szczególnie w pozaobrazowej drugiej walce Gedeona i Strofowaniu Janowym; gdy zaś w liście Eliaszowym pewne prawdy Paruzji i Epifanii są używane. Dla pracy między sobą i Młodocianymi Świętymi Kapłaństwo używa prawd Paruzji i Epifanii, stosownie do tego jak potrzeba tego wymaga.

      Nasza usługa gazetami nie daje nam żadnego sprawozdania w tym roku, ta część naszej pracy
kol. 2
„Człowiek zapytuje się a Bóg odpowiada” widocznie zakończyła się. Charakter naszych publicznych wykładów około linii Strofowania Janowego pokazuje, że jest mądrzejszą rzeczą nie ogłaszać publicznie. Choć byśmy mogli otrzymać ogłoszenia w gazetach, to jednak przy końcu szkodziło by to więcej aniżeli by było pomocnym, ponieważ doprowadziło by do wielkich opozycji z innych interesujących stron. Oprócz tego możemy być pewni, że gazety w tych miastach, gdzie wykłady Janowego strofowania były by dane, nie ogłosiły by tego, a to z bojaźni, że mogliby inne interesujące strony obrazić. Ogólnie mówiąc, gazety podlegają za wielkiemu wpływowi z stron interesujących, aby mieli to ogłaszać. I oprócz tego co jest głoszone przy usługach pogrzebowych, pozaobrazowego Gedeona wtóra Walka nie odbyła się w formie wykładów tego roku. Te zastanowienia pokazują nam, dlaczego nie możemy dać żadnego sprawozdania na pracę gazet w tym roku.

      Rodzina Biblijnego Domu podczas tego roku różniła się w liczbie między sześcioma i siedmioma członkami. Niektórzy z nich udzielają swój cały czas do tej pracy, niektórzy cztery dni. niektórzy trzy dni, a jedna osoba mniej niż trzy dni w tygodniu do tej pracy. Wszyscy pracują lojalnie i skutecznie. Ta siostra, która przez chorobę była zmuszona przestać pracować w Biblijnym Domu w zeszłym roku. wyzdrowiała i jest w stanie pomagać dwa lub trzy dni w tygodniu. Brat Jolly w ciągu dalszym poprawia nasze rękopisy dla obu angielskich magazynów i poprawia drukarskie błędy dla takowych, gdy zaś różni członkowie zboru filadelfijskiego w ciągu dalszym pomagają w zawijaniu obu magazynów. Przy pomocy tych wszystkich drogich braci i sióstr jesteśmy w stanie prowadzić pracę Epifanii w głównej kwaterze, ufamy, że dobrze i na czas. Niech Pan błogosławi wszystkich tych gorliwych sług w Prawdzie!

      Nasza korespondencja zabrała wiele naszego czasu. Podczas siedem i pół miesięcy, sami żeśmy ją załatwiali, własnoręcznie. Przez cztery i pół miesiąca mieliśmy do

poprzednia strona – następna strona