Teraźniejsza Prawda nr 25 – 1926 – str. 103

do Maluczkiego Stadka; ponieważ między różnymi lewickimi grupami znajdują się jeszcze zabłąkani bracia Maluczkiego Stadka, którzy swoje powołanie i wybór pewnymi uczynią; ponieważ Pan wybrał jakoby tych odważnych z Maluczkiego Stadka do przywileju Prawdy Epifanii, i aby nimi sprzeciwić się więcej rewolucji Lewitów, pozostawiając mniej od ważniejszych między Lewitami, ażeby między nimi również, lecz nie w tak znaczny sposób sprzeciwiać się rewolucji Lewitów, to jest prowadząc ich do bramy Tak samo z Maluczkiego Stadka nie będący w Świeckim Ruchu Misjonarskim, lecz między grupami Lewitów, dawają świadectwo przeciwko wiecznym mękom i przytomności umarłych, biorąc udział w pozaobrazowego Gedeona wtórej walce, i współdziałają w prowadzeniu części Kozła Azazela w nominalnym Kościele do bramy; lecz nie mając Prawdy Epifanii i będąc poza świeckim Ruchem Misjonarskim, nie są bez wątpliwie tak korzystnie użyci. W dodatku ich wysiłki są mniej lub więcej mylnie prowadzone z powodu ograniczeń do lewickich otoczeń. Tyle można w prawdzie o nich mówić – że nie biorą udziału w tym, co Pan uważa jako urzędową pracę pozaobrazowego Eliasza, Gedeona i Najwyższego Kapłana.

      (20) Tak samo fakt, że pozabrazowy Eliasz ponownie urzędowo okazał się w Świeckim Ruchu Misjonarskim, że nie wszyscy, którzy biorą udział w nim, uczynią ostatecznie ich wybór i powołanie pewnymi. Nawet z wyjątkiem współdziałających Młodocianych Świętych
kol. 2
nie można powiedzieć, że wszyscy poświęceni bracia biorący udział w tym ruchu, będą ostatecznie należeć do Maluczkiego Stadka, ponieważ gdy dobrzy lewici zostaną objawieni, bez wątpliwie niektórzy z nich znajdą się w tej fazie urzędowego Ruchu Najwyższego Kapłana, tak jak w wypadku poprzednich objawionych lewitów biorących udział w innych fazach tego Ruchu. Nie będzie dlatego prędzej objawione, którzy będą ewentualnie członkami Maluczkiego Stadka, aż wszyscy lewici w Prawdzie zostaną objawieni, i oczyszczą się (4Moj. 8:7) i poznają się jako Lewitów (4Moj. 8:9, 10) aż umyją ich szaty w krwi Barankowej (4Moj. 8:12) zostaną odłączeni dla prawdziwej służby lewickiej (4Moj. 8:11) i zostaną przedstawieni Kapłaństwu jako ich słudzy (4Moj. 8:13). Nie spodziewamy się, aby te rzeczy miały się w krótkim czasie wypełnić, w kilku latach. Dlatego nie ma tu żadnego miejsca do upewnienia się cieleśnie; napomnienie stosuje się jeszcze do każdego z Kapłaństwa: „Pilnie starajcie się, abyście wasze powołanie i wybranie pewnym uczynili.” I w tym właśnie będzie Pan błogosławił wiernych w zwycięstwie. Radujmy się dlatego z tej przyczyny wszyscy, wzmacniajmy się i trwajmy ustawicznie aż do końca! A należąc do pozaobrazowego Eliasza, mamy jeszcze więcej przyczyny do wzmacniania się w takim wytrwaniu Drodzy bracia i siostry, radujmy się wielce z tego, że pozaobrazowy Eliasz ponownie okazał się; i bierzmy wierny udział w Jego dziele. O jak wielkim jest nasz przywilej!

kol. 1

PYTANIA DO BEREAŃSKICH BADAŃ

(P. 22, 181)

Ponowne Okazanie się Pozaobrazowego Eliasza

      (1) Jakie dwa wypadki odnośnie pozaobrazowego Elizeusza są symbolizowane w pyramidzie? Jak są tam symbolizowane? Jakie daty daje pyramida na te dwa wypadki? Jakie dwa artykuły powinnne być zbadane do przygotowania się tego badania?

      (2) Jakie jest pierwsze zastanowienie Biblijne, które dowodzi, że pozaobrazowy Eliasz miał ponownie się okazać? Co znaczy, że obrazowy Elizeusz okazał się z płaszczem odłączony i różniący się od obrazowego Eliasza? Co to znaczy w pozaobrazach i co wyobraża Eliasza ponowne okazanie się w epizodzie listu? Jaka różnica w urzędach Maluczkiego Stadka dopomoże nam do wyjaśnienia pozafigury? Nie będąc czynnym w pozafigurze Eliasza, jaki urząd zajmował Kościół w tym czasie? Co tego dowodzi? Na jakie dwa punkta w figurze i pozafigurze musimy kłaść nacisk, ażeby wyjaśnić i udowodnić ponowne okazanie się pozaobraz. Eliasza?

      (3) Jakiem jest drugie biblijne zastanowienie, które dowodzi, że pozaobrazowy Eliasz miał ponownie okazać się? Jakie jest dwojakie pokrewieństwo Jana Chrzciciela do Eliasza? Co tego dowodzi? Które z tych pokrewieństw ma łączność z ponownem okazaniem się pozaobrazowego Eliasza? Jakie trzy linie widoku dowodzą rozdzielenia pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza? Jakie wypadki doświadczeń Jana nie były jeszcze – 41/2 lat po rozdzieleniu pozaobrazowego Eliasza
kol. 2
i Elizeusza – w pozafigurze? W kim w dodatku do pozaobrazowego Jana, wypełnią się te typy w pozafigurze? Co to dowodzi względem ponownego okazania się pozaobrazowego Eliasza?

      (4) Jakie jest trzecie biblijne zastanowienie, które dowodzi, że pozaobrazowy Eliasz miał ponownie okazać się? Jakie dwie przyczyny dowodzą trzeciego zastanowienia się względem jego ponownego okazania się?

      (5) Jakie jest czwarte biblijne zastanowienie, które dowodzi, pozaobrazowy Eliasz miał ponownie okazać się? Co uczynił Najwyższy Kapłan Świata dla Lewitów pod złym dowództwem w Prawdzie? Co znaczą takie czynności? Jaka praca powinna postępować po takich czynnościach? Co taka praca znaczy? Jak dowodzi prowadzenie nominalnego Kościoła części Kozła Azazela do bramy, że pozaobrazowy Eliasz ponownie okazał się?

      (6) Powtórz wszystkie cztery zastanowienia, żeby dowieść ponownego okazania się pozaobrazowego Eliasza. W jakim jedynym urzędzie jest Eliasz typem na Kościół? Jakie są inne urzędy Kościoła?

      (7) Co czyni ponowne okazanie się pozaobrazowego Eliasza z drugim „nowym poglądem” na pozaobrazowego Eliasza i Elizeusza? Jakie są te dwa nowe poglądy? Dlaczego były widocznie wynalezione, i gdzie są zbite? Jaki inny fakt zbija drugi nowy pogląd?

      (8) Ile jest ogólnych dowodów, że pozaobrazowy Eliasz już ponownie okazał się?

poprzednia strona – następna strona