Teraźniejsza Prawda nr 378 – 1987 – str. 109

      (33) Kiedy zaczęło się żęcie? Jak długo „on sługa” nauczał o tym?

      (34) Jaki argument na ten punkt podaje Daniel? Jakie fakty zgodne są z proroctwem Daniela?

      (35) Wyjaśnij 1Król. 19:5—8 w typie i antytypie. Pokaż jak ten ustęp dowodzi, iż rok 1874 jest początkiem żęcia.

      (36) Jak dowodzi tego szpiegowanie ziemi?

      (37) Jak tego dowodzi dzień z przypowieści o groszu?

      (38) Jak Obj. 14:14—16 dowodzi tej samej rzeczy z punktu widzenia symbolicznego i rzeczywistego? Jakie ostrzeżenie należy wziąć pod uwagę odnośnie symbolu korony? Dlaczego?

      (39) Czego dowodzą równoległe dyspensacje w odniesieniu do daty 1874 roku? Do jakich rzeczy i okresów odnoszą się?

      (40) Kto był pierwszym ziarnem pszenicy? Dlaczego? Co wynika z tego faktu w odniesieniu do początku żniwa żydowskiego?

      (41) Czego dowodzi powołanie 12 i 70 w związku z czasem rozpoczęcia żniwa żydowskiego? Rozważ i wyjaśnij szczegółowo odpowiednie wersety Pisma Świętego.

      (42) Pokaż biblijnie i faktycznie pracę żęcia wykonywaną przed śmiercią naszego Pana.

      (43) Przeczytaj i wyjaśnij cztery cytaty Pisma Świętego, które pokazują pracę żęcia między październikiem 29 roku i kwietniem 33 roku n.e.

      (44) Jak Ewangelia Jana 3:29 dowodzi tej samej myśli?

      (45) Jak Ewangelia Jana 4:34—38 dowodzi tej samej rzeczy?

      (46) Jak czynności sześciu procesów żniwa przed zesłaniem Ducha Świętego dowodzą tej samej rzeczy?

      (47) Co wynika z powyższych rozważań?

      (48) Jak dwa szczegółowe zestawy faktów dowodzą, że żęcie zaczęło się w 1874 roku?

      (49) Jakie fakty dowodzą, iż wiązanie snopów było czynne kilka lat przed 1878 rokiem?

      (50) Kiedy zaczęło się pierwsze przesiewanie żniwa wieku ewangelicznego? Czego to dowodzi w odniesieniu do czasu żęcia?

      (51) Jaki inny potwierdzający argument może być dany odnośnie żęcia?

      (52) Jakie nieuzasadnione twierdzenie podaje datę 1878 roku? Dlaczego jest ono nieuzasadnione?

      (53) Czego nie zawiera Z 1916, str. 263—265? Z jakich dwóch oświadczeń zostały wyprowadzone te dwie fałszywe daty? Dlaczego należy odrzucić te wnioski? Jakie właściwe wnioski należy wyciągnąć z faktu, iż nie było spichlerza aż do zesłania Ducha Świętego w 33 roku n.e.?

      (54) Jak Z 1916, str. 263, ostatni paragraf, odrzuca twierdzenie, że w nim zawarta jest nauka o dacie 1918 roku wskazującej na koniec żęcia? Jak potraktowali „onego sługę” ci, którzy wypaczyli treść tego artykułu?

      (55) Co wynikło z wyznaczenia .daty 1918 roku? Jakie będą plony z wyznaczania innych błędnych dat?

      (56) Jaką rażącą interpolację uczyniono, aby stworzyć pozory, iż nasz Pastor uczył to, co jest fałszywym okresem żęcia? Jaki jest charakter i wyniki tego aktu?

      (57) Kto wyrzekł się daty 1914 roku na zakończenie żęcia? Dlaczego? Jak możemy zharmonizować fakty, które zakłopotały go w związku z jego udowodnionymi datami dotyczącymi żęcia?

      (58) Jakie są fakty związane ze zmianą poglądu naszego Pastora w odniesieniu do zakończenia żęcia w 1914 roku? Jaki był jego fizyczny stan w owym czasie? Jaki jego pogląd jest poprawny? Jakie powinniśmy żywić uczucia do niego w świetle tych wszystkich okoliczności?

      (59) Dlaczego Pan dozwolił mu na zrezygnowanie z tej właściwej daty? Jak i dlaczego ta zmiana przyczyniła się do realizacji Pańskiego zamierzenia? Jakie uczucia powinniśmy żywić do Pana w związku z Jego działaniem w tej sprawie?

      (60) Jaki motyw pobudził nas do przedyskutowania działalności i nauk Towarzystwa? Czego możemy spodziewać się i o co modlić na korzyść wszystkich zainteresowanych?

ROCZNE SPRAWOZDANIE

(dokończenie z Ter. Pr. nr 376)

PODSUMOWANIE PRACY W POLSCE

od dnia 1 października 1985 r. do dnia 30 września 1986 r.

KORESPONDENCJA
Otrzymanych listów i pocztówek – 769
Wysłanych listów i pocztówek – 1.339
CYRKULACJA LITERATURY
Teraźniejsza Prawda – 15.359
Sztandar Biblijny – 23.129
Traktaty biblijne – 192.764
Codzienna Niebiańska Manna i Pomoce do Nabożnych Rozmyślań – 139
SŁUŻBA PIELGRZYMSKA I EWANGELICZNA
Pielgrzymów – 2
Posiłkowych pielgrzymów – 38
Ewangelistów – 32
Zebrań publicznych i półpublicznych – 924
Uczestników tych zebrań – 55.792

poprzednia stronanastępna strona