Teraźniejsza Prawda nr 140 – 1952 – str. 30

Jaka jeszcze inna figura odnosi się do tej samej rzeczy? W czym się pozafigury zgadzają? W czym się różnią? Jaką różnicę pokazują doświadczenia Kozła Azazela na puszczy? A co pozafiguralnej Marii poza obozem. Co pokazuje różnicę? Jaka jest wola Boża względem pozafiguralnej Marii? W jaki sposób nie powinniśmy pozwolić, aby sprzeciwy i krytyki naszego postępowania nas dotknęły? Komu właśnie oni się sprzeciwiają i kogo krytykują? Jakie są cele Boże względem pozafiguralnej Marii? Jaki byłby wynik, gdyby ten proces nie działał względem Wielkiego Grona? Jakie powinny być nasze pobudki gdy współpracujemy z Bogiem w tej sprawie? Jak powinniśmy współpracować z naszą Głową w pracy opisanej w 4Moj. 12:14, 15 i 3Moj. 16:20-22? Jeżeli to będziemy czynić w tym duchu, jaki będzie wynik?

      (61) Jaka jest różnica pomiędzy pozafiguralną Marią a Wielkim Gronem? Na co nie jest Maria figurą? Na co ona jest figurą? Z punktu czasu, kiedy bierze miejsce praca względem pozafiguralnej Marii? Co ich spotyka na puszczy? Jakie mają oni doświadczenia? Jak jest to pokazane przez sześć form trądu? Jakie jest właściwe określenie tego doświadczenia? Jakie porównanie pokazuje ich doświadczenia dochodzące do ostateczności? Co oni poznają? Jaki wtedy będzie ich stan? Co wtedy uczynią? Przez co Bóg ich wyswobodzi? Od czego? Jak stosuje się tu Psalm 107:12-14? Jaka powinna być nasza postawa względem temu dnia? Jaką powinniśmy mieć wiarę i nadzieje co się tyczy tego dnia? Pomimo czego? Co powinniśmy czynić w tej wierze i nadziei? Dlaczego? Co zostanie odnowione, co teraz jest wycofane?

      (62) Jakie jest drugie zdanie w. 15? Jaki jest charakter co się tyczy znaczenia i pozafigury? Co wyobrażają podróże Izraela po puszczy? Co wyobraża to, że Izraelici nie udali się w podróż aż Maria powróciła do obozu? Co wyobraża to, że Maria była z Izraelem w następnej części podróży? Jaka będzie praca podczas tej podróży? W jakich dwóch częściach? Co nie powinniśmy przeoczyć względem tłumaczenia? Co nasuwa myśl słowo zebrania? O czym się tak nie wyrażamy, a o czym się tak wyrażamy? Co to słowo daje nam do zrozumienia co się tyczy Marii? Jaka jest tego pozafigura?

      (63) Jakie dwie przyczyny są za tym, że Maria udała się z Izraelem w podróży do Faran? Jak to pokazują podane cytaty? Co wyobraża to, że Maria była w obozie jakiś czas przed udaniem się Izraela w podróż do Faranu? Co wyobraża podróż do Faranu? Gdzie miał miejsce epizod podany w 4Moj. roz. 12? Co znaczy nazwa Haserot i co ona przedstawia? Z czym były połączone epifaniczne doświadczenia pozafiguralnej Marii? Jakie fakty tego dowodzą? Co mieli z tym do czynienia Kapłani? Podczas jakich dwóch okresów to się działo? Z jaką różnicą? Jaka będzie zmiana w doświadczeniach Kapłanów później? Dlaczego? Jakie dwie rzeczy to pokazują? Jaka zmiana w Lewitach to uczyni możliwym? Co jest pokazane względem odłamów Wielkiego Grona przez tymczasowe pozostawanie Izraelitów w Haserocie? Dlaczego one pozostaną?

poprzednia stronanastępna strona