Teraźniejsza Prawda nr 310 – 1980 – str. 47

PYTANIA BEREAŃSKIE

do art. pt. Wielka Kompania (ciąg dalszy z Ter. Pr. '80,32)

      (133) Co Rachel przedstawia? Ile Rachel miała dzieci (wymień ich imiona)? Jakie klasy przedstawiają? Co Rachel przeżyła? Gdzie te sprawy są opisane? Co przeżycia Rachel przedstawiają? Jak to potwierdza tekst?

      (134) Co przedstawia śmierć Racheli? Co przedstawia nazwanie przez Jakuba swego syna Beniaminem?

      (135) Co brat Russell powiedział o Beniaminie? Co o jego umierającej matce i daniu życia Beniaminowi? Gdzie to jest opisane?

      (136) Co brat Johnson powiedział na temat Racheli? Na temat jej śmierci? Gdzie te sprawy opisał?

      (137) Jakie dwie rzeczy zdają się być oczywiste? Co o tym mówi E 15,535?

      (138) Kiedy śpiący święci zostali wzbudzeni? Co spotkało tych, którzy umierali po tej dacie? Jak to potwierdza 1Kor. 15:51, 52? A jak wygląda ta sprawa w odniesieniu do Wielkiej Kompanii? Co brat Johnson pokazał? Na podstawie jakich tekstów biblijnych? Gdzie te sprawy przedstawił? Co jeszcze brat Johnson powiedział na temat Wielkiej Kompanii? Z czym to w pełni harmonizuje?

      (139) Jaki fakt już się wypełnił? Co jest podstawą do takich wniosków? Co czynią „panny”? Jak to potwierdza Ps. 45:15, 16? W czym uczestniczą? Jak podane odnośniki podkreślają charakter i czas wieczerzy weselnej?

      (140) Jak Józef traktował Beniamina? Jaki był stopień pokrewieństwa Beniamina i pozostałych braci do Józefa? Jaki jest jeden ze sposobów okazywania przez Józefa większych względów Beniaminowi? Jak to potwierdza 1Moj. 43:34? Co względy Józefa wobec Beniamina przedstawiają? Co jeszcze otrzymał Beniamin? Co 300 sztuk srebra przedstawia? Co jeszcze otrzymał? Co to przedstawia? Na co wyraźnie wskazuje? Jaki stosunek pokrewieństwa jest pokazany? W jakich zastosowaniach? Gdzie te rzeczy są opisane?

      (141) Czemu nie powinniśmy się dziwić? Dlaczego nie? Na jaki tekst mamy teraz zwrócić uwagę? Co ten wiersz podaje? Co w ten sposób ten tekst określa? O czym dowiadujemy się z Ter, Pr. ’68? Jak jest obliczony wiek zwierząt? Gdzie jeszcze te sprawy są wyjaśnione?

      (142) Co przedstawia jałowica? Gdzie to jest wyjaśnione? Jakie dwie klasy przedstawia? Co przedstawia koza? A co baran? Co synogarlica? A co gołębiątko? Co przedstawia rozcięcie zwierząt? Co przedstawia pozostawienie ptaków nie rozciętych? Które klasy były obecne w 1916 roku? W jaki sposób obecne? W jaki sposób byli obecni Starożytni Godni? W czym te wszystkie klasy uczestniczą? Jak to potwierdza Gal. 3:7, 9? Jak członkowie tych klas będą użyci? Proporcjonalnie, do czego? Gdzie jest wyjaśniony w szczegółach 15 rozdz. 1Moj.? Co będzie podstawą naszych przyszłych rozważań?

      (143) Co opisuje 1Moj. 7:7-24? Na co wskazuje 1Piotra 3:20, 21? Co przedstawia arka? Co jest centralnym elementem Przymierza Abrahamowego? Gdzie to jest podane? Czego dokona moc Chrystusa? Co przedstawiają cztery pary małżeńskie, które weszły do arki?

      (144) Kogo przedstawia Noe? W jakim znaczeniu? Jak to potwierdza Ap, Paweł do Żyd. 11:7? Co więc przedstawia Noe i jego żona? Co kolejno przedstawiają Sem, Cham i Jafet ze swymi żonami? Co te klasy będą robiły w Tysiącleciu?

      (145) O czym czytamy w P '44,29, kol. 1? Co jeszcze autor tam stwierdza?

      (146) Co pokazuje 1Król. 7:12? Co przedstawiają kamienie ciosane w świątyni epifanicznej? Co przedstawiają belki cedrowe? Co przedstawiają trzy rzędy kamieni? Jaki jest typ odnoszących się do trzech klas w sieni (c)? Jaki do trzech grup w wewnętrznym dziedzińcu (b)? Jaki w odniesieniu do wielkiego dziedzińca (a)? Jak więc Wielka Kompania jest przedstawiona w układzie świątyni epifanicznej?

      (147) Jaki jest inny jeszcze tekst związany z naszym tematem? Co oznacza Liban? Co przedstawiają jego wiecznie zielone liście? Jak to potwierdza Ps. 92:13, 14? Kto przyjdzie do Chrystusa i Kościoła? Jak to potwierdza 4Moj. 3:6-9? Co przedstawia jedlina? A co sosna? Co bukszpan? W czym te klasy będą współpracować? Jak to potwierdza 4Moj. 3:6-9?

      (148) Co wskazuje na to; że Iz. 41:19 odnosi się do Tysiąclecia? Jak to potwierdzają teksty biblijne i tomy E? Co przedstawia drzewo oliwne? Jak to potwierdza D 798- 800? Co przedstawia jedlina, sosna i bukszpan z Iz. 60:13? Co podaje Ter. Pr, ’67, str. 24, par. 3? Co przedstawiają inne rodzaje drzew?

      (149) O czym mówią: 2Moj. 23:16; 34:22; 3Moj. 23:34-36, 39-43? Co Izraelici robili w czasie święta namiotów? W jakiej literaturze Prawdy ten antytyp był dokładnie opisany? Co przedstawia? Szczególnie kiedy? Jako wynik czego? Co przedstawia w. 40? Czyje stanowisko wymienia jako pierwsze? Jak je określa typ? Czyje jako drugie? Jak określone w typie? Czyje stanowisko wymienia jako trzecie? Jak określone w typie? Czyje stanowisko wymienia jako czwarte? Jak pokazane w typie?

      (150) Co wyszczególnia Neh. 8:15? Co te gałęzie przedstawiają? Wymień pierwszą klasą. W czym pokazana? Wymień drugą klasę. W czym pokazana? Wymień trzecią klasę. W jakich gałęziach pokazana?

poprzednia stronanastępna strona