Teraźniejsza Prawda nr 304 – 1979 – str. 38

      (57) Jaki jest następny ważny tekst Pisma Świętego? Co oznacza „wielki dom” w typie i antytypie? Jak to jest dowiedzione? Czego typem są „naczynia złote, i srebrne”? Jak to jest udowodnione? Naczynia drewniane i gliniane”? Jakie dwie dodatkowe klasy są zobrazowane w 2Tym. 2:20? Jak to jest udowodnione? Do jakiego to się odnosi okresu?

     (58) Czego nie będzie w zastosowaniu potysiącletnim? Dlaczego nie? Jak to jest udowodnione? Na co wskazał br. Russell w odniesieniu do naczyń „ku zelżywości” w A, str. 226 i 227? W Z 1872? W Z 5493, 5759? W harmonii z tym i innymi świadectwami Biblii, jaki jest układ potysiącietni? Z czego więc składa się Pański wielki dom w tym zastosowaniu?

      (59) Dlaczego powyższe biblijne opisy o klasie quasi – wybranych są ważne? Z jakimi klasami jest i będzie związana? Jednakże jak powinno się tę klasę rozważać? Dlaczego?

      (60) Jak br. Russell określi! quasi-wybranych w Z 5164, par. 4? (61) Co br. Johnson często czynił?

      (62) Jak quasi – wybrani są określeni w E 12, str. 186-188? Jak można o nich mówić, jako o „piątej zbawionej klasie”? Czy to jest sprzeczne z Pismem Świętym nauczającym o czterech wybranych klasach? Dlaczego nie?

      (63) Jakie dwie grupy nie poświęconych quasi – wybranych są opisane w E 12, str. 730?

      (64) Jak oni są opisani w związku z obozem epifanicznym? Daj przykłady,

      (65) Jak oni są opisani w P ’41, str. 50?

      (66) Co jest o nich (powiedziane w E 15, str. 545-547?

      (67) Jak oni są określeni w E 4, str. 319? W E 15, str. 535, 717?

      (68) Jak „synowie” restytucyjni są opisani w P ’26, str. 118, par. 5?

      (69) Co te cytaty br. Johnsona pokazują? Do kogo i jakiego okresu stosuje się jego definicja „synów” i „w pewnej mierze wiernych wierzących z okresów poprzedzających Tysiąclecie”? Jaka inna grupa „w pewnej mierze wiernych wierzących” pokrywa się z tą definicją? Z jakich dwóch klas oni pochodzą? Jak możemy ich nazwać? Czy poświęcający się przed restytucją należą do quasi-wybranych? Jakim jednak jest ich stanowisko? Czy do nich stosuje się określenie „w pewnej mierze wierni wierzący”?

      (70) Ile tu jest podanych powodów włączenia poświęcających się przed Tysiącleciem do quasi – wybranych? Jeśli quasi – wybrani chcą otrzymać życie wieczne, co muszą zrobić? Kiedy? Czego te zacytowane odnośniki dowodzą? Dlaczego oni nie należą do dziedzińca epifanicznego? W jakim stanowisku do przybytku jest ich miejsce? Z kogo składa się obóz epifaniczny? Jak długo będzie czynne tymczasowe usprawiedliwienie? W jakim celu zostało dane? Czy możemy spodziewać się dalszych poświęceń przed rozpoczęciem restytucji?

      (71) Kto będzie stanowił obóz tysiącletni? Określ go. Z jakich dwóch ogólnych klas składają się quasi – wybrani? Na ile grup ci quasi-wybrani mogą być podzieleni? Gdzie br. Johnson wymienia niektóre poddziały? Opisz siedem poddziałów składających się z Żydów.
(72) Opisz trzy grupy składające się z pogan.

      (73) Jak należy rozumieć „Tysiąclecie” w stwierdzeniu br. Johnsona w P ’26, str. 118 i o „synach następnego wieku” będących „w pewnej mierze wiernymi wierzącymi z okresów przed Tysiącleciem”? Dlaczego? Które z tych dziesięciu grup stanowią Poświęconych Obozowców Epifanii? Kiedy oni się poświęcają? Jak powinniśmy reagować na studiowaną Prawdę? jak powinniśmy się za tymi studiami modlić? P ’78, 59

NASZE SZEŚĆDZIESIĄTE ROCZNE SPRAWOZDANIE

(Ciąg dalszy z numeru 302, str. 13, kol. 2, wiersz 7)

PODSUMOWANIE NASZEJ PRACY

od 1 listopada 1977 do 31 października 1878 r.

KORESPONDENCJA
Otrzymanych listów i pocztówek – 12.592
Wysłanych listów i pocztówek – 12.588
CYRKULACJA LITERATURY
Ochotnicza dystrybucja Teraźniejszej Prawdy – 210
Prenumerata Teraźniejszej Prawdy – 10.195
Ogółem Teraźniejsza Prawda – 10.405
Ochotnicza dystrybucja Sztandaru Biblijnego i Zwiastuna – 17.004
Prenumerata Sztandaru Biblijnego – 65.114
Ogółem Sztandar Biblijny i Zwiastun – 82.118
Wykłady Pisma Świętego (oprawa płócienna) – 3.230
I Tom (w papierowej oprawie i w formie broszur) – 780
Epifaniczne Wykłady Pisma Świętego – 636
Foto-Drama Stworzenia – 268
Życie–Śmierć -Przyszłość – 224
Śpiewniki – 269
Manny – 668
Książki Poematów – 310
Broszury (Piekło, Spirytyzm, Cienie Przybytku) – 1.054
Broszury: Żydowskie Nadzieje i Perspektywy, Nauki „ Św. Jehowy” i RSV, AI, GT, HUD, PYR, BA itd – 5.855
Indeksy – 67
Inne publikacje, Biblie itd. – 1.343
Razem książki i broszury – 14.707
Karty Boskiego Planu, Przybytku i Piramidy – 42
Ochotnicza dystrybucja broszur – 170.370
Ulotki – 882.075
Listy do osób w żałobie – 20.335

SŁUŻBA PIELGRZYMSKA
Pielgrzymów – 9
Posiłkowych pielgrzymów – 74
Ewangelistów – 69
Przebytych mil – 230.642
Zebrań publicznych i półpublicznych – 334
Uczestniczących w nich – 16.040
Zebrań domowych – 2.956
Uczestniczących w nich – 37.176

FINANSE
FUNDUSZ OGÓLNY
Przychody
Datki, prenumerata itd. – $ 137.284,59
Saldo z ubiegłego roku – $ 710,51
Ogółem przychody – $ 187.995,10
Rozchody
Pielgrzymi, Ewangeliści, Konwencje – $ 21.860,50
Biuro, literatura, praca w innych krajach, fundusz amortyzacyjny itd. – $ 164.880,30
Ogółem rozchody – $ 186.749,80
Saldo ogólnego funduszu – $ 1.245,30
FUNDUSZ KSIĄŻKOWY
Przychody
Datki, sprzedaż książek itd. – $ 25.815,68
Saldo z ubiegłego roku – $ 13.728,51
Ogółem przychody – $ 39.544,19
Rozchody
Tomy: 2, 3,5 oraz broszurki PYR i BA itd. – $ 21.011,00
Saldo funduszu książkowego – $ 18.533,19

poprzednia stronanastępna strona