Teraźniejsza Prawda nr 292 – 1977 – str. 46
Co przedstawia ołtarz wymieniony w 84 wierszu? Jakim jest jego antytyp? Jaki jest antytyp jego pomazania? Co jest przedstawione przez pomazanie ołtarza przed ofiarowaniem książąt? Jaka ilustracja tego dowodzi? Jak to wygląda w odniesieniu do członków Maluczkiego Stadka w pozostałych jedenastu ruchach?
(2) Jak w tym badaniu będzie podane streszczenie ofiar dwunastu książąt? Podaj streszczenie pierwszej ofiary. Drugiej. Trzeciej. Czwartej. Piątej. Szóstej. Siódmej. Ósmej. Dziewiątej. Dziesiątej. Jedenastej. Dwunastej.
(3) Na jakie szczególne dane poprzedni paragraf zwrócił naszą uwagę? Stosunkowo ilu członków Maluczkiego Stadka uczestniczyło w każdym ruchu? Stosunkowo ilu utracjuszy koron brało udział w każdej sekciarskiej działalności? Kto był antytypowym ołtarzem? Pod jakim warunkiem uzyskiwali swoje pomazanie? Co przedstawiają trzy rodzaje dwunastu zestawów darów poświęcenia? Co one stanowiły w tych trzech przypadkach?
(4) Z jakich materiałów były sporządzone misy, czasze i łyżki wszystkich książąt? Co symbolizuje srebro i złoto? Co to oznacza w odniesieniu do antytypowych mis, czasz i łyżek? Co to oznacza w odniesieniu do mis, czasz i łyżek antytypowych książąt? Ile ważyły misy, czasze i łyżki? Jaka jest ogólna waga wszystkich mis, czasz i łyżek? Jaka myśl jest przedstawiona przez wagę każdego naczynia i tych trzech naczyń? Dlaczego? Co jest przedstawione przez fakt, że ich łączna waga jest wielokrotnością 7 i 10? Co jest przedstawione przez wagę każdego naczynia? Jaki jest antytyp kontrastu między srebrnymi a złotymi naczyniami?
(5) Co podaje wiersz 85 w odniesieniu do wagi? Ile wynosi waga poszczególnych naczyń? Ile wynosi ich łączna waga? Co przedstawia ich łączna waga? Na co to wskazuje w odniesieniu do utracjuszy koron? Jak to jest symbolizowane? Na co wskazuje kontrast w odniesieniu do ofiary Maluczkiego Stadka? Jak to jest pokazane? Co przedstawia wyrażenie sykl świątnicy?
(6) Jaka nowa myśl jest podana w wierszu 86 Co jest przedstawione przez wagę 10 sykli? Jakie dwie rzeczy są przedstawione przez wagę 120 sykli? Dlaczego? Ile wynosiła waga tych wszystkich naczyń? Co to zdaje się sugerować? Na co to wydaje się wskazywać? Z punktu widzenia takiego zapatrywania jak powinna być rozumiana odpowiedź zawarta w P’26, 173? Jak w związku z tym jest przedstawiona jedność wśród zatrzymujących korony? Jak brak jedności między utracjuszami koron?
(7) O czym mówią wiersze 15-17? Ile rodzajów zwierząt ofiarnych przyniesiono? Co przedstawiają ofiary całopalenia? Ofiary za grzech? Ofiary spokojne? Co przedstawiają cielec, baran i baranek w ofierze całopalenia? Kozioł z kóz w ofierze za grzech? Woły, barany, kozły i baranki w ofierze spokojnej? Co to przedstawia w ofierze całopalenia i spokojnej, że baranek był jednoroczny? Jakich siedem rzeczy dowodzi, że dwunastu książąt stanowi typ wodzów utracjuszy koron w dwunastu denominacjach? Jak to jest dowiedzione?
(8) Co jest, a co nie jest przedstawione przez dwunastokrotność i jej wielokrotność jako zawierające liczbę 6, stanowiącą typ ofiary Chrystusa w tej łączności? Co jest, a co nie jest przedstawione przez dwunastokrotność i jej wielokrotność, jako zawierające liczbę 6, stanowiącą typ Kościoła i jego ofiary w tej łączności? Co jest podkreślone w ostatnim zdaniu wiersza 88? Co to przedstawia?
(9) Jaki jest ogółem biorąc charakter naszych obecnych rozważań? Czemu one głównie służą? Co powinny one wywołać u studiujących? Jak powinniśmy traktować 4Moj.7? Czego ona jest dowodem? Co ten dowód podkreśla? Do czego powinien nas prowadzić?
kol. 1
MOJŻESZ I AARON WIEKU EWANGELII
JAKO ODBIORCA I DAWCA PRAWDY
4Moj. 7:89-8:4
(E 8, rozdz.VII, str. 446-461; Ter. Pr.’36, str. 85)
Pomiędzy opisem na temat ofiar książąt, a opisem o oczyszczeniu i poświęceniu lewitów Pan przedstawił dwie sprawy,
kol. 2
które wskazują w jaki sposób Bóg objawił swoją wolę Mojżeszowi (4Moj. 7:89) i w jaki sposób On zarządził, aby Aaron zapalał świecznik