Teraźniejsza Prawda nr 80 – 1936 – str. 19
Od czego powstrzymywaliśmy się w odnośnym artykule? Jakie szczegóły czasu są pominięte między godziną 6-tą wieczór a 6-tą rano w Wielkim Piątku? Co się zdarzyło o godz. 6ej rano we figurze? Do jakiego czasu godzina 6ta rano odnosi się? Jakie dwie rzeczy miały się wydarzyć w tym czasie? Kiedy rozpoczęło się krzyżowanie naszsego Pana? Co przedstawia czas krzyżowania? Kiedy ciemność nastąpiła? Jak długo trwała? Co przedstawia czas krzyżowania? Kiedy ciemność nastąpiła? Jak długo trwała? Co przedstawiała? O której godzinie Jazus umarł? Co to przedstawia w pozafigurze? Kiedy ma nastąpić pozafiguralny pogrzeb?
(3) Do czego zdaje się odnosić trzęsienie ziemi z Ew. Mat. 27:51? Co nie mamy rozumieć przez śmierć pozafiguralnego Jezusa? Dlaczego nie? Co należy rozumieć? Czy miało się przez to rozumieć, jako początek lub koniec końca publicznego przemawiania kapłaństwa?” Co podobnego zdarzyło się w roku 1923? W jakim obrazie?
(4) Co było opuszczone w dwóch zacytowanych paragrafach? Gdzie można je znaleźć? Kiedy się zaczął i skończył Wielki Czwartek? Kiedy się zaczął Wielki Piątek? O jakiej godzinie Wielkiego Piątku znajdowaliśmy się w czasie pisania słów zacytowanych? Którego Wielkiego Dnia była ta godzina częścią? Co było ustanowione na ów figuralny wieczór? Gdzie znajdowaliśmy się w tym pozafiguralnym czasie? Jakie rzeczy były przepowiedziane, iż się miały wydarzyć, pomiędzy owym czasem czyli październikiem 1926, a październikiem 1929 roku?
(5) Kiedy był pisany artykuł wzmiankowany? W jaki sposób były wyrażone myśli w nim zawarte na kilka lat przedtem? Co nie jest zapisane w Ewangeljach o pierwszej połowie Wielkiego Piątku? Kiedy się zaczęła Wieczerza Wielkanocna? Jakich wydarzeń owej nocy nie możemy podać z ewangelicznych zapisków? Co ten brak wskazówek czasu połączony z trzecią wizytą możliwie dowodzi, iż opuszczenie czasu z owej nocy z zapisków ewangelicznych było zamierzonem przez Boga? Jaką wskazówkę czasu odkrywa trzecia zdradziecka wiz3rta? Co jest pierwszym faktem, jaki się stał przed zdającem się wypełnieniem? Jaki był drugi odnośny fakt? Jaka jest myśl co do prawdopodobnej długości czasu wydarzeń Jezusa z Wielkich Dni z klerykalnemi władcami? Jaka jest charakterystyka naszych oświadczeń na tego rodzaju rzeczy prawdopodobne? W jakim artykule jest ta sama lin ja myśli w przedstawionej przepowiedni jak jest podana w ostatniej cytacie?
(6) Co zawiera w sobie tymczasowa przepowiednia czasu odnośnie ostatecznej zdrady co do czasu Getsemańskiego doświadczenia? Jak to jest wskazane? Jak mogliśmy to przepowiedzieć, gdy zapiski ewangeliczne nie podają godzin? Co ten sam fakt dozwala nam czynić odnośnie długości ostatniej mowy naszego Pana? Kiedy ona się według Ewangelji rozpoczęła w figurze i pozafigurze? Jak dowodzą tego zacytowane ustępy? Gdzie ta mowa zaczęła się, trwała i zakończyła w figurze? Jak dobiegła jej ostatnia część do końca? Co nasze cytaty dowodzą odnośnie czasów podających różne zarysy tych przepowiedni? Jakie były różne przerwy czasu pomiędzy temi przepo-wiedniami i ich wypełnieniem?
(7) Ile było przepowiedzianych wydarzeń z Wielkiego Piątku w Teraźniejszej Prawdzie? Wymień dwanaście wydarzeń dotąd wypełnionych? Dlaczego reszta ich nie wypełnia się? Wymień pięć wydarzeń, których wypełnienie się należy jeszcze do przyszłości? Jakie trzy rzeczy są wykazane w tych przepowiedniach? Co jest próbą do wypróbowania nauczyciela? Co powiększa srogość próby? Co powiększa próbę do najwyższego stopnia?
(8) Na jakiem stanowisku wydawca postawił się przed poświęconym ludem, kiedy uczynił te przepowiednie? Na jakiem stanowisku to postawiło tych, którzy przedstawiali nas opacznie? Co było pomyślnym czasem dla Lewitów i ich wodzów? Co w tym kierunku było wykazane w Teraźniejszej Prawdzie z maja 1935 reku? Jaki okazał się skutek z ich usiłowań? W czem jeszcze obwiniali nas, iż byliśmy fałszywym prorokiem? w jakich szczegółach? Na co wyczekiwali? Jakie są dwie przeszkody, niedozwalające im widzieć wypełnień z Wielkiego Piątku? Dlaczego Pan zezwolił na te przpo-wiednie? W jakim podobnym stosunku były postawione nasze przepowiednie względem szyderstw wodzów Lewickich? Jaka wobec tego powstała sytuacja? w czasie robienia tej przepowiedni, czy autor wiedział o takiem opatrznościowem zarządzeniu? Jak było ono bezwątpienia zarządzone?
(9) Na ile przepowiedni nadszedł dotąd czas na ich wypełnienie? Do czego odnosi się pięć innych przepowiedni? Co badanie tych dwunastu przepowiedni da właściwie usposobionemu? Kogo nie spodziewamy się tern badaniem przekonać? Dlaczego nie w pierwszem miejscu? W drugiem miejscu? Kto może się spodziewać, że odniesie błogosławieństwo z tego badania? Jak dowodzą tego cytowane Pisma dla obu klas? Jaką była pierwsza z tych przepowiedni? W ilu większych, a w ilu mniejszych grupach mieli być Lewici, którym została wydana uczta? Czego nie będziemy tutaj wyjaśniali? Na czem ucztowali Lewici w Prawdzie? Lewici w nominalnym kościele? Co wykaże bliskie podobieństwo myśli w figuralnem i pozafiguralnem ucztowaniu? Co te teksta dowodzą?
(10) Jaka jest druga przepowiednia do rozważania? Jak długą była symboliczna godzina przed symboliczną zdradą? Jak przychodzimy do wniosku, że każda godzina reprezentuje pięć miesięcy? Gdzie mamy opisaną scenę Getsemańską? Co zapiski pokazują odnośnie ośmiu i trzech uczniów względem próby Jezusowej w Getsemane? Jakie były dwie obawy Jezusa? Czego On się obawiał? Do czego to Go skłoniło? Czem nie był, a czem był kielich? Gdyby nie wytrwał, coby to na Niego sprowadziło? Co się odbyło między listopadem r. 1927, a kwietniem r. 1928? Kto nie miał wiedzieć, że to się odbywało? Jak to się stało wiadomem? Czyje osobiste świadectwo pokazało to doświadczenie? Co Lewici mogą powiedzieć o tych doświadczeniach? Jaką im można dać odpowiedź? Jak mogły ich figury otrzymać odnośny dowód? Jak mogą pozafigury trzech i ośmiu uczniów otrzymać odnośny dowód? Kiedy oni przyjmą to świadectwo? Co dowodzi, że to doświadczenie miało trwać cd listopada roku 1927 do kwietnia roku 1928?
(11) Jaki jest trzeci figuralny i pozafiguralny wypadek do rozważania? Co opisy ewangeliczne podają o godzinie zdrady? Jak otrzymaliśmy tę godzinę? Co jest pozafiguralną zdradą? W związku z czem to się wydarzył?-? Jaki zapis i zastrzeżenie zostało uczynione w roku 1924? Kto był zadowolony z testamentu? Co nie było czynione przed jego śmiercią? Co było czynione po jego śmierci przez jego żonę i córkę? Do ilu osób cna to wyraziła? Jakie było pokrewieństwo do Prawdy jej bratowej i siostrzenicy a szczególnie jak się odnosiła do ruchu epifanicznego? Jak długo starały się o zmianę testamentu tej siostry? Jaki skutek wywarły ich nalegania na jej pokój umysłu? Czy pragnęła zmiany testamentu? Kiedy wydawca widział ją po raz ostatni? Co ona powtórzyła przy tej okazji? Ile lat miała wówczas? Co dodała do powtórzonych dawnych swoich skarg? Jakie instrukcje dała wydawcy w razie ukazania się innego testamentu do zatwierdzenia sądowego? Co poleciła mu, by czynił w takim razie? Dlaczego?
(12) Co następnie zostało udowodnione? Jak był zrobiony następny testament i warunki? Do czego poczuwał się wydawca, po jej śmierci, jako wykonawca i opiekun testamentu w roku 1924? Co uczyniono z powodu jej polecenia i dorady adwokata? Co oznajmił urzędnik w biurze spadkowem? Co uczyniono z powodu tej informacji? Co się zdarzyło w dniu 22-go marca r. 1928-go? W dniu 18-go kwietnia? W dniu 24-go kwietnia? Które z tych przesłuchów nie należały do czynu zdradzieckiego? Dlaczego nie? Co było punktem przypadającym akurat w połowie czynu zdradzieckiego? Co to dowodzi? Do jakiej denominacji kościelnej należą? urzędnik, przed którym toczyła się sprawa? Kto zachęcał bratową do prawewania się? Co było powodem, iż ta sprawa wymagała przesłuchów? Jako to wytworzyło sytuację? Co więc zostało dokonane na Wielkanoc reku 1928-go? Kiedy daliśmy o tern wydarzeniu przepowiednię słowną, a kiedy pisemną? Co nie meżnaby mówić odnośnie czasu wypełnienia przepowiedni? W jaki jedyny sposób mogło być to wydarzenie wyjaśnione? Co się stało z bratową, zanim zapis mógł być jej wypłacony? Kto nie otrzymał żadnej korzyści z zapisu? Co ci ostatni kupili?
(13) Jakie było czwarte figuralne wydarzenie w przepowiedni? Co nie jest dobitnie przedstawione względem czasu? Jak to jest przedstawione względem czasu? Kiedy, według figury, Jezus z Wielkich Dni miał być wydany pozafiguralnemu Piłatowi? Jakiego nie ma, a jakie ma znaczenie, uczynienie kogoś więźniem? Jaka figura i pozafigura dowodzi tego? Co rozpoczęło pozafiguralne uwięzienie?” I w jaki sposób to trwało? Co jest przedstawione przez pojmanie Jezusa? Jak i kiedy rozpoczęło się pojmanie Jezusa z Wielkich Dni? Jak i kiedy zakończyło się? Co zadecydował registrator spadkowy w tym wypadku? Co z tego wynikło? Jak ta decyzja stała się przyczyna pozafiguralnego pojmania Jezusa z Wielkich Dni? Jak się wypełniła ta pozafigura co do faktu i czasu? Dlaczego tego wypełnienia nie można uważać za zwykły zbieg okoliczności? Dlaczego nie? Na jakiej jedynie podstawie może być wyjaśnione?
(14) Jakie są trzy serje wypadków użyte za podstawę do piątej, szóstej i siódmej przepowiedni? Z ilu części składała się piąta 7, tych przepowiedni? Kiedy te pozafiguralne trzy przesłuchy odbyły się? Pomiędzy, po i przed jakimi datkami odbyła się ta pozafigura? Jak otrzymujemy te daty? Co możemy się spodziewać w posafigurze z tego faktu, że Jezus był stawiony przed Piłata wcześnie w godzinie pierwszej w piątek rano? Wyjaśnij tam zacytowane ustępy Pisma świętego? W jakim czasie umieszczają bieg wypadków te trzy przesłuchy? A co wypełnione fakta dowodzą?
(15) Co rzymsko-katolicy uczynili w Philadelphji z niektórymi z naszych braci, roznoszącymi gazetki No. 18 i 23? Między innymi, kto został aresztowany, trzymany w więzieniu i skazany na karę? Kiedy? Podczas jakiego okresu i czynności to się odbyło? Jakie fałszywe oskarżenie wniesiono przeciw im? Pomimo jakiego faktu? Co znaczy podburzanie do rozruchów? Co zatem wypływa z obecnego oskarżenia? Kto był po stronie oskarżającej i jaka była ich przynależność religijna? Kiedy się wydarzyły pierwsze trzy przesłuchy? O co rzymsko-katolikom szczególnie nie chodziło? Co było ich głównym celem w prowadzeniu tej sprawy? Kto był w rzeczywistości oskarżony? Przez kogo było ono reprezentowane? Kto podczas tych trzech przesłuchów nie jest pozafiguralnym Annaszem, Kaifaszem i Sanchendrynem? Jaki on brał w tern udział? Kto jest pozafigura Annasza? Jak pierwsze przesłuchanie rozpoczęło Się, jak postępowało i jak się zakończyło? Co przedstawiało odłożenie sprawy do następnego terminu? Jakiej taktyki chwycili się rzymsko – katoliccy oskarżyciele, aby upewnić się, że wyrok zostanie wydany przeciw oskarżonemu bratu i siostrze? Jaki był z tego skutek?
(16) Kto następnie badał sprawę przez pięć tygodni? Co sędzia uczynił ze sprawą? Jaki był pozorny powód odłożenia sprawy? Czego pozafigura było to badanie? Co później nastąpiło? Jakiej pozafigurze odpowiadało przesłuchanie przed Sanhedrynem? Jaki był koniec tego badania? Jakie były powody postępku sędziego? Jakich dwóch rzeczy drugi jego powód dowodzi? Jakie są dobre powody do przypuszczenia, że sędzia odmówił prowadzenia sprawy do końca? Jakiemu sędziemu on ustąpił? Co on przez to objawił? Jak ta uwaga dotyczy wszystkich rzymsko – katolickich sędziów, gdy interesy ich kościoła są zagrożone? Jaki jest