Teraźniejsza Prawda nr 276-277 – 1974 – str. 88
to wyobrażone? Gdzie znajdują się stosowne ustępy Pisma Św.? Jak jest to wyobrażone? Co one stanowią? Jak jest to wyobrażone? Gdzie to widzimy? Co wykazują te rozważania? U kogo znajduje ta klasa łaskę? Z powodu czego?
(36) O czym mówi Izaj. 35:2? Co oznacza Karmel? Co góra Karmel przedstawia na Wiek Ewangelii? Jak jest to dowiedzione? A co na Wiek Tysiąclecia? Co pokazuje Izaj. 32:1? Co może być uważane, że przedstawia pustynia z Izaj. 35:1, 2? Dlaczego? Oprócz czego? Co symbolicznie stanie się z pustynią? Co oznacza Liban? W aluzji do czego? Co przedstawia Karmel? Co Saron? Co przedstawia góra Karmel stojąca na czele równiny Saronu? Kim są „one” wymienione u Izaj. 35:2? Co one zobaczą? Co należy rozumieć przez „ozdobę Boga naszego”? Co jest rzeczą oczywistą w tym związku? Dlaczego?
(37) Co przedstawia drzewo mirtowe u Izaj. 55:13? Tak jak w jakim innym ustępie Pisma Św.? Co jest przedstawione u Izaj. 55:12? Wraz z kim? Przez co jest przedstawione? Przez co odpowiednio są przedstawieni Starożytni Godni i M. G.? Jako co posiadający są oni wyobrażeni w w. 13? Jak jest to dowiedzione? Co przedstawia jedlina? Jak jest to potwierdzone? Co w sposób ogólny naucza w. 13? Co ogólnie przedstawia cierń? Co sugeruje tutaj kontrast pomiędzy cierniem a jedliną? Jak jest to dowiedzione? Jaka zdaje się być myśl związana z nimi? Kogo przedstawiają pokrzywy (raczej wrzosiec)? Co oni uczynili? Co nie będzie im dozwolone czynić w Tysiącleciu? Kto na ich miejscu będzie zajmował miejsce nauczycieli? Co będą czynili M. G.?
(38) Co pokazuje Izaj. 60:17 z jego kontekstem? Co wydaje się, że jest pokazane w w. 17? Tak jak w czym? Jaka jest pierwsza wybrana klasa? Jaka substytucja jest uczyniona dla nich przez Boga? Jak jest to przedstawione? Co zacytowane ustępy Pisma Św. pokazują? Jaką jest druga klasa? Co za substytucję czyni Bóg dla nich? Jak jest to przedstawione? Co nasuwa na myśl żelazo? Co srebro? Co zacytowane teksty pokazują? Do czego będą oni podobni? Porównani do czego? Jaka jest trzecia wybrana klasa? Co za substytucję Bóg uczyni dla nich? Jak jest to przedstawione? Co nasuwa na myśl drzewo? Co zacytowane teksty pokazują? Jaka jest czwarta wybrana klasa? Co za substytucję Bóg uczyni dla nich? Jak jest to przedstawione? Co nasuwają na myśl kamienie? Co zaś żelazo? Co otrzymują M. G.? Do czego będą podobni? Porównani do czego? Co można powiedzieć o Boskich stosownych czynach? Co będzie czyniła klasa restytucji pod jurysdykcją czterech wybranych klas? Po czym? Jak jest to przedstawione? Jak potwierdzone? Jak będzie to wówczas dla rodzaju ludzkiego? Dlaczego?
(39) Jak br. Russell użył Habak. 3:17, 18? Jakie obecnie powstaje oczywiście pytanie? W kim? Co pokazał br. Russell na początku art. podanego w Z 5383? Co wywnioskował? Co jednak nie uczynił? Jak powinniśmy to uważać? Co on nauczał w Ks. Pytań, 471? Kiedy szczególnie jest to w tym przypadku? Jak jest to potwierdzone?
(40) Co br. Russell uczynił w Z 5383 i gdzie indziej? Co uczynił w dodatku? Co wykazał, że przedstawia drzewo figowe? Jak jest to udowodnione? Kiedy i w czym się skończy symboliczne kwitnięcie drzewa figowego? O czym mówi Abak. 2:2?
(41) Do czego odnoszą się tutaj „winnice”? Tak jak co? Jak jest to przedstawione? Czym są niektóre z tych „winnic”? Dlaczego one nie przyniosły uznanego przez Boga owocu? Co jest może ku temu największą przeszkodą? Pomimo jakich czterech ważnych rozważań znajdujemy, że wielu wodzów grup Prawdy twierdzi, iż drzwi są jeszcze otwarte?
(42) Co symbolizuje „oliwa” przy końcu Wieku? Czego na początku Żniwa br. Russell i inni spodziewali się? Gdzie jest to przedstawione? Co później on zrozumiał? Przed czym ostrzegł on począwszy od r. 1912? Co nie stało się w jesieni 1914? A co stało się? Potwierdzając co? Jak jest to dowiedzione? Co Bóg wiedział? Co On rozumiał? Co jest widoczne w tym związku? Co omieszkało uczynić symboliczne drzewo oliwne? Jaką inną pracę miał Bóg dla nich do wykonania wpierw? Jak jest to dowiedzione? Co raczej było rozczarowaniem dla wielu? Jak przetłumaczone słowo „pochybił” pokazuje to? W wykonaniu czego Małe Stadko miało wielkie powodzenie? Chociaż co? Ale co stanie się? Co powinniśmy nadal czynić?
(43) Co wydają się przedstawiać „role”? Kto z nich powstanie? Jak jest to udowodnione? Co one przyniosą jako owoc? Kiedy? Jak jest to dowiedzione? Czego br. Russell i inni spodziewali się odnośnie restytucji na początku Żniwa? Ale co wykazuje Z 3389? Co Z 4867? Co oczywiście nie stało się w r. 1914 i co jeszcze nie stało się? Co zdawało się zwlekać? Niemniej, jak lud Boży nie powinien się czuć? Co nie powinien czynić? Dlaczego nie?
(44) Co „owce” (lub trzoda) nie przedstawiają? Dlaczego nie? Co one przedstawiają? Co br.