Teraźniejsza Prawda nr 276-277 – 1974 – str. 85
pamięci? Co jest prawda o trzech grupach z każdej klasy? Z jakich wiec trzech grup pochodzą pozafig. Lewici Okresu Przejściowego? Z czego się składa każda grupa?
(12) Co dowodzą 4Moj. 3:6-8; 1:49-54; 3:23, 29, 35, 40-51; Żyd. 12:23? Kogo przedstawiają kapłani? A kogo Lewici w trzech grupach z punktu widzenia Tysiąclecia? Co F 151-152 oświadcza odnośnie rodziny Gersona? Co należny powiedzieć odnośnie tego? Jakie jednak fakty należny rozważyć? Jak jest to udowodnione? Co wiec możemy łatwo zauważyć? Co nie było ujma dla „onego Sługi”? Co podobnie nie było ujma? Jak jest to dowiedzione? Co nikt nie może uczynić? Czego niezawodnie potrzebują wyjaśnienia z Pisma Św. podane przed właściwym czasem? Co uczyniono z trzema klasami Lewitów? Jak jest to udowodnione? Co podobnie uczyniono z ich pozafiguralni? W jakim celu? Co dano trzem klasom Lewitów? Oddzielnie od czego? Jak jest to udowodnione? Co będzie dane ich pozafigurom? Oddzielnie od czego? Jak przedstawionego?
(13) Jaki jest inny stosowny tekst? Co znaczy Liban? Co przedstawiają jego zawsze zielone drzewa? Jak jest to udowodnione? Kto będzie przyprowadzony do Chrystusa i Kościoła? Jak jest to udowodnione? Co przedstawia jedlina? Co sosna? A co bukszpan? W czym oni współpracują ? Jak jest to udowodnione?
(14) Co jest podane u Dan. 3? Co jest wyjaśnione w Z 5755? I w Z 2495, 2496? Co można powiedzieć o obu zastosowaniach? Co nie jest przypadkiem w tym związku? Co przedstawiają trzej hebr. młodzieńcy? Co ich pozafigury odmówiły uczynić? Co to postępowanie sprowadziło na nich? Kiedy szczególnie? Jakie dwie rzeczy nasuwają na myśl te trzy klasy żyjące obok siebie przy końcu Wieku? Co oznacza nazwa Sadrach i co ona przypomina nam? Jak jest to udowodnione? Co oznacza i przypomina nazwa Mesach? Jak jest to udowodnione? A co Abednego? Co również jest znaczące? Gdzie jest to przedstawione? Co oznacza Ananijasz i co nasuwa na myśl? Co Misael? Jak jest to udowodnione? A co Azaryjasz?
(15) Jaki jest następny stosowny ustęp Pisma Św.? Co jest tu widoczne? Z jakiego faktu? Ile razy znajduje się wyrażenie pe shenayim w Piśmie Św.? Jak je przetłumaczono w 2Król. 2:9? A jak u Zach. 13:8? Czym są te „dwie części”? Jak jest to potwierdzone? Jak je przetłumaczono w 5Moj. 21:17? Co jest tu widoczne? Dlaczego? Co zazwyczaj pierworodny izraelski otrzymał? Jaki jest inny przykład? Co miało miejsce w przypadku pierworodnego izraelskiego? Jakie wiec zdaje się być znaczenie wyrażenia pe shenayim w 5Moj. 21:17? Co wiec widzimy? Jakie zdaje się być jego znaczenie w 2Król. 2:9?
(16) Z czym wielu jest zaznajomionych? Gdzie jest to przedstawione? Zgodnie z tym, co 2Król. 2:9 naucza, gdy jest właściwie oddane? O czym również wielu jest świadomych? Gdzie jest to przedstawione? Co daje nam to nauczanie? Co nie uczynili Starożytni Godni? Dlaczego nie? Jak wiec możemy wytłumaczyć te fakty zgodnie z tym ostępem Pisma Św.? Tak jak co? Co przedstawiają pozostałe czynności Elizeusza? Czego innego możemy się spodziewać? Co wiec rozpoznajemy? Gdzie są podane szczegóły?
(17) Co nie powinniśmy uważać za rzecz dziwna? Dlaczego nie? Jaki wiersz tu zauważamy? Co on przedstawia? Co włączając w ten sposób? Co dowiadujemy się z T.P.’23,39, od par. 16 i str. 40? Jak jest wyciągnięta liczba 3960? Gdzie jest to więcej wyjaśnione? Co przedstawia jałowica? Gdzie jest to wytłumaczone? Jak są tutaj uważani Starożytni Godni i M. G.? Co przedstawia koza? A co baran? Co synogarlica? Co młody gołąb? Co przedstawia rozcięcie zwierząt? A co pozostawienie ptaków nie rozciętych? Kto był obecny w r. 1916? Jak byli przedstawieni Starożytni Godni? Co te piec klas maja? Jak jest to udowodnione? Jak będą one użyte? Stosownie do czego? Gdzie jest szczegółowo wyjaśniona 1Moj. 15?
(18) Co podaje 1Moj. 2:10-14? Co następnie ten tekst podaje i co opisuje? W pozafig. co Bóg sprawia? Co jest czynione przez wybrańców? Jak? Kto jest pierwsza wybrana klasa? Jak wyobrażona? Co ona czyni? W czym? Jak jest to wyobrażone? Włączając co? Jak jest to przedstawione? Jak udowodnione? Co charakteryzuje stosowna prawdę? Jak jest to przedstawione? Jak potwierdzone? Włączając również co? Jak jest to przedstawione? Jak potwierdzone? Co stanie się w Tysiącleciu? Jak jest to udowodnione? Kto jest druga wybrana klasa? Jak jest przedstawiona? Co oni czynią „dla wielu? Włączając kogo? Jak jest to przedstawione? Co będzie uczynione w Tysiącleciu przez nich. Jak jest to udowodnione? Kto jest trzecia wybrana klasa? Jak jest przedstawiona? Co oni dali od samego początku? Jak jest to udowodnione? Co oni dadzą w Tysiącleciu dla wielu? Włączając kogo? Jak jest to przedstawione? Kto jest czwarta wybrana klasa? Jak przedstawiona? Co oni czynią? Co wiec Bóg czyni?