Teraźniejsza Prawda nr 276-277 – 1974 – str. 84

w Biblii? Niemniej jednak, jak rzecz się przedstawia? Jak jest to dowiedzione? Podobnie, jaki termin nie znajduje się w Biblii? Niemniej jednak, jak sprawa się przedstawia? Jaki jest najbliższy temu wyrażeniu termin w Piśmie Św.? Gdzie się on znajduje? Z czym jest on w zgodzie? W odróżnieniu od czego? Jak odróżnili niektórzy te dwie stosowne klasy? Co jednak można powiedzieć o terminie Nowocześni Godni? Jak myśl biblijna jest lepiej uwydatniona? Co więc T. P. czyni?

      (2) Kiedy Młodociani Godni (w skrócie M. G.) nie istnieli jako jednostki klasy? Co od tego czasu wyszło na jaw? A co od jesieni 1914? Jaki jest powód powstania M. G. jako klasy? Co więc nie stało się z nadwyżką poświęconych? Jakie dwie rzeczy Pan uczynił w związku z nimi? Gdy czas postąpił naprzód, co się stało? Jaki był tego skutek? Gdy ostatni ewentualni członkowie Małego Stadka weszli do tego powołania, co wiele osób uczyniło? Co dla żadnego z nich nie było dostępne? Jaki był tego rezultat? Gdzie „on Sługa” omawia tę klasę? Odczytaj stosowne odnośniki. Co Pan czyni podczas Epifanii?

      (3) Co jest jedynym źródłem wiary i główną regułą praktyki chrześcijanina? Dlatego co z niej musi pochodzić? Jak jest to udowodnione? Co musimy żądać? Jak jest to udowodnione? Co pismo Św. naucza i M. G. ? Co więc uczynimy?

      (4) Od jakiego ustępu Pisma Św. rozpoczniemy? Co mamy rozumieć przez słowo „potem”? Co Bóg czyni podczas Wieku Ewangelii? Jak jest to udowodnione? Co On uczyni „potem”? Z jakich dwóch klas składają się synowie Chrystusa? Czy Poświęceni Obozowcy Epifaniczni są włączeni do drugiej klasy [zob. T. P. nr 175 i nr 176]? Kim są córki Chrystusa? Jak w tym artykule jest z reguły użyte słowo w Tysiącleciu? Co oni wszyscy uczynią? Jak jest to udowodnione? Kogo przedstawiają „starcy”? Co oni będą czynić? Co to oznacza? Jak jest to udowodnione? Kogo przedstawiają „młodzieńcy”? Co oni będą czynić? Co to oznacza? O czym więc mówi Joela 2:28, 29? Kogo oni i pokutujący upadli aniołowie będą stanowili?

      (5) Jaki jest następny stosowny ustęp Pisma Św.? Co należy rozumieć przez „wielki dom” w figurze i pozafigurze? Jak jest to udowodnione? Co przedstawiają „naczynia złote i srebrne”? Jak jest to udowodnione? A co naczynia „drewniane i gliniane”? Jakie dwie dodatkowe klasy są wyobrażone w 2Tym. 2:20? Jak jest to udowodnione?

      (6) Jakie jest to zastosowanie z 2Tym. 2:20? Jakie są dwa inne zastosowania? Co uczynił Apostoł w kontekście? Czym jest jeden odnośnik, gdzie br. Russell omawia 2Tym. 2:20? Gdzie było to wydrukowane? Włączając co? Co wykazał br. Russell, że przedstawiają naczynia „drewniane i gliniane”? W jakim zastosowaniu? Co on oświadczył odnośnie zastosowania na Wiek Ewangelii? Co pokazuje Rzym. 9:21-23?

      (7) Czego nie będzie w zastosowaniu po Tysiącleciu? Dlaczego nie? Jak jest to udowodnione? Co br. Russell wykazuje odnośnie naczyń ku „zelżywości” w A 227? W Z 1872. par. 5? W Z 5493, 5759? W zgodzie z tym i z innym świadectwem, jaki będzie obraz po Tysiącleciu? Z czego więc w tym zastosowaniu składa się Wielki Dom Pański?

      (8) Jaki następny tekst będziemy rozważali? Co opisuje Ps. 72? Co zawiera w sobie? Jak jest to udowodnione? Co wyobrażają cztery najwybitniejsze wzniesienia Jeruzalemu? W ogólności, co góra Syjon i góra Moria odpowiednio przedstawiają? Co znajdujemy odpowiednio w Tysiącletnim Królestwie? Co przedstawia góra Syjon? Jak jest to udowodnione? Jakiego rodzaju jest góra Moria? Co się na niej stało? Jak jest to udowodnione? Co ona przedstawia? Co znajduje się również w Jeruzalemie? Co one w ogólności przedstawiają? Gdzie znajdowała się Akra? Co ona przedstawia? A gdzie Bezeta? I co ona przedstawia?

      (9) Co przedstawia fakt, że góra Moria była pierwszym z tych wzniesień do zabudowania? Że Syjon była drugim? Akra trzecim? A Bezeta czwartym wzniesieniem do zabudowania? Co symbolizują części doliny Jerozolimy? Co więc jest nauką tego tekstu?

      (10) Co uczynimy, zanim przedstawimy teksty Pisma Św. na następny punkt? Jakie trzy pozafigury są podane z Lewitów? Gdzie? Jak one mogą być zharmonizowane? Co można powiedzieć o nich wszystkich? Co jest pierwszą z nich? Włączając jaką klasę? Co jest drugą pozafigurą Lewitów? A co trzecią? Co więc powinniśmy uczynić? A czego nie powinniśmy czynić? Jak możemy je zharmonizować? Co nie powinniśmy uważać za wyjątkowe? Jakie są niektóre inne przykłady tej samej rzeczy? Co pokazuje Boską wieloraką mądrość?

      (11) Co mamy zrozumieć odnośnie trzech stosownych okresów? Co staje się podczas Okresu Przejściowego z tymczasowo usprawiedliwionymi, którzy nie poświęcają się? A co z tymi, którzy poświęcają się? Co staje się z Wielkim Gronem? Ale co należy zachować w

poprzednia stronanastępna strona