Teraźniejsza Prawda nr 176 – 1958 – str. 14
poświęcić się, jednak pozostali wierni Okupowi i sprawiedliwości”, tj. wierni tymczasowo usprawiedliwieni żydzi z Wieku Ewangelii.
(d) Ci żydzi, którzy po dacie 16 września 1954, lecz przed nawróceniem Izraela stali się wierzącymi w obietnice Abrahamowe i Mojżeszowe Przymierze, oraz pozostają wierni w nich aż do śmierci przed nawróceniem Izraela, tj. wierni żydzi wierzący w Przymierze okresu Bazylei sprzed restytucji.
(e) Ci żydzi, którzy po dacie 16 września 1954, lecz przed czasem nawrócenia Izraela, przyjęli Jezusa jako swego Zbawiciela i jako niepoświęceni wierzący pozostają wierni okupowi czynieniu sprawiedliwości, tj. wierni tymczasowo usprawiedliwieni żydzi okresu Bazylei sprzed restytucji.
(f) „Nawrócony cielesny Izrael” (Ter. Prawda ’33, str. 86, par. 5), narodowe „nawrócenie Izraela do Jezusa jako Mesjasza” nastąpi „w łączności z uciskiem Jakuba i tuż przy jego końcu” (Ter. Prawda ’54, str. 75, szpal. 1 u dołu).
(g) Ci żydzi, którzy poświęcają się i pozostaną wierni w poświęceniu po dacie 16 września 1954, lecz przed otwarciem Gościńca Świątobliwości i przywilejów restytucji, tj. wierni poświęceni żydzi okresu Bazylei sprzed restytucji.
(43) Tym sposobem wierzący żydzi, „Izrael według ciała”, którzy będą z niby-wybrańców w Obozie Wieku Tysiąclecia, mogą być uważani, z punktu widzenia ich czasu rozwoju, jako stanowiący siedem oddzielnych albo odrębnych grup. Poganie, którzy będą wśród niby-wybrańców Obozu Wieku Tysiąclecia, z punktu widzenia ich czasu rozwoju, mogą stanowić trzy grupy:
(h) Ci „poganie, którzy (podczas Wieku Ewangelii, lecz przed jesienią 1954, gdy nastała Bazyleja w jej pierwszym początku) przyjęli Jezusa jako Zbawiciela, lecz omieszkali poświęcić się, jednak pozostali wiernymi okupowi i sprawiedliwości”, tj. wierni tymczasowo usprawiedliwieni poganie z Wieku Ewangelii.
(i) Ci poganie, którzy po dacie 16 września 1954, lecz przed otwarciem Gościńca Świątobliwości i jego restytucyjnych przywilejów, przyjmują Jezusa jako swego Zbawiciela i jako niepoświęceni wierzący pozostają wierni okupowi i wykonywaniu sprawiedliwości, tj. wierni tymczasowo usprawiedliwieni poganie okresu Bazylei sprzed restytucji.
(j) Ci poganie, którzy poświęcają się i są wierni w poświęceniu po dacie 16 września 1954, lecz przed otwarciem